انجام ۱۷ عملیات آتش نشانی حاصل تلاش آتش نشانان اهوازی

شهرداران آنلاین/رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی ۱۷ عملیات اطفا حریق و امداد و نجات را در ۲۴ ساعت گذشته انجام دادند. به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: هشتم تیر ماه سال جاری ساعت چهار و ۹ دقیقه با […]

شهرداران آنلاین/رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی ۱۷ عملیات اطفا حریق و امداد و نجات را در ۲۴ ساعت گذشته انجام دادند.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: هشتم تیر ماه سال جاری ساعت چهار و ۹ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی، حریق ساختمان متروکه در منطقه ۳۰۰ دستگاه اطلاع رسانی شد.
وی افزود: آتش نشانان سریعا با ایمن سازی و تجهیزات خاموش کننده شعله های حریق را مهار کردند. همچنین آتش نشانان در حادثه مشابه دیگری حریق ساختمان متروکه ساعت هفت و ۳۳ دقیقه در منطقه سپیدار را اطفا کردند.
قنبری با اشاره به مهار حریق خودرو پراید ساعت ۱۱ و ۳۳ دقیقه در مسیر خیابان رستگاری بین ادهم و مولوی اظهار کرد: مهار حریق تراس منزل مسکونی ساعت ۱۵ و چهار دقیقه در منطقه کیانشهر خیابان مریم سه به علت نشت گاز پیک نیک ، منزل مسکونی ساعت ۱۷ و ۱۰ دقیقه در منطقه عین ۲ خیابان چهار غربی به علت اتصال برق، ساختمان متروکه ساعت ۱۹ و ۱۷ دقیقه در بلوار پاسداران حدفاصل خیابان وزیری و عباسپور از دیگر عملیاتهای انجام شده با تلاش آتش نشانان در ۲۴ ساعت گذشته محسوب می شوند.
وی ادامه داد: آتش نشانان عملیات های مهار حریق نیزار و فضای سبز ساعت ۱۹و ۴۷ دقیقه مسیر بلوار قدس بعد از خیابان شیخ بها ، خودرو اپتیما ساعت ۲۱ و یک دقیقه در مسیر چهار راه زند به علت نشت روغن خودرو، کنتور برق منازل مسکونی در بلوار کارگر ، روستای خبینه، آخر آسفالت، فاز۲ پادادشهر و تراس برق در مناطق کیانپارس نبش خیابان ۱۰ وهابی و امانیه را با موفقیت انجام دادند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان به عملیات نجات یک شهروند گرفتار در کابین آسانسور مجتمع مسکونی در کوی سعدی توسط آتش نشانان اشاره و بیان کرد: آتش نشانان با اعزام به مسیر سه راه خرمشهر ، حرارت زدگی چرخهای عقب تریلی ۱۸ چرخ را با ایمن سازی برطرف و از وقوع آتش سوزی جلوگیری کردند. همچنین آتش نشانان یک مرد را که قصد خودکشی از ارتفاع ساختمان در منطقه کیانپارس خیابان ۲۱ غربی را داشت با مشاوره و گفتگو منصرف کردند.