انجمن ضایعه نخاعی مازندران از شهردار ساری قدردانی کرد

شهرداران آنلاین/به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، یکی از شهروندان ساروی ویدئویی از پیگیری جواد طالبی شهردار ساری در مناسب‌سازی برای رفت و آمد معلولان منتشر کرد. در این ویدئو شهروندان ساروی از شهردار ساری برای رفع مانع عبور در یکی از پارک‌ها قدردانی کرده است. ماجرا از این قرار است که […]

شهرداران آنلاین/به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، یکی از شهروندان ساروی ویدئویی از پیگیری جواد طالبی شهردار ساری در مناسب‌سازی برای رفت و آمد معلولان منتشر کرد. در این ویدئو شهروندان ساروی از شهردار ساری برای رفع مانع عبور در یکی از پارک‌ها قدردانی کرده است. ماجرا از این قرار است که این فرد معلول گلایه‌ای داشته مبنی بر اینکه با وجود مانع نمی‌تواند با ویلچیر وارد پارک شود. جواد طالبی به محض اطلاع از این وضعیت، در محل حاضر شده و رفع مانع برای عبور این فرد معلول را پیگیری می‌کند. در همین راستا رئیس انجمن ضایعه نخاعی مازندران با شهردار ساری دیدار کرد تا از این رفتار قدردانی کند.

جواد طالبی صبح پنجشنبه در دیدار با بنامین محسنی رئیس انجمن معلولین ضایعه نخاعی مازندران مناسب‌سازی فضاهای شهری را برای ارائه خدمات به افراد توان‌خواه ضروری و مهم دانست و گفت: تلاش داریم با پیوست فرهنگی در پروژه‌های شهری مطالبات شهروندان را در این بخش مرتفع کنیم.

وی افزود: مدیریت شهری با تمام توان در خدمت معلولان و توان‌خواهان است تا بتوانیم برابرسازی فرصت‌ها را برای همه شهروندان در حوزه‌های مختلف به‌ویژه محیط شهری فراهم کنیم.

شهردار ساری گفت: شرط موردنیاز برای توانمندسازی این افراد امکان تردد در فضای شهری است که این مهم به‌عنوان یک تکلیف برای شهرداری‌ها لحاظ شده است تحقق این مهم به‌صورت متوالی در دستور کار قرار می‌گیرد.

رئیس انجمن معلولین ضایعه نخاعی مازندران ضمن قدردانی از شهردار ساری برای اقدام شهردار ساری جهت رفع مانع عبور توان‌خواهان به پارک مرحوم دامادی گفت: علاوه بر مشکل توان‌خواهان و معلولان در محیط شهری حرکت مازندران به سمت پیری می‌تواند در آینده یک معضل محسوب شود و رفع مشکل این قشر از جامعه مستلزم مناسب‌سازی معابر شهری به‌طور اساسی است.