اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران بر بام بندرعباس پنجه علی

پرچم جمهوری اسلامی ایران بر بام پنجه علی در بندرعباس به اهتزاز در آمد.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران  به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی طی مراسم با شکوهی با حضور شهردار اعضای محترم شورای اسلامی شهر ،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ،رئیس انجمن تعزیه استان و جمع کثیری از گردشگران و شهروندان برگزار شد.

۱۲ فروردین روز شکست همینه سلطنت ۲۵۰۰ ساله ستم شاهی و تثبیت حکومت مستضعفین بر کره خاکی است و این میسر نمی شد مگر با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای که نشان دادند همواره برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشگام و آماده خدمت صادقانه می باشند.

 

شهردار بندرعباس ضمن تشکر از حضور مسئولین و مردم در این مراسم قدردانی و قدرشناسی را سبب تقویت روابط مردم و مسولیت عنوان نمود و افزود ثمره رای مثبت به جمهوری اسلامی اعتبار امنیت و عزت و شوکتی است که نصیب ملت ایران شده و به حول و قوه الهی مشکلات اقتصادی و معیشتی با همدلی عملگرایی و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری حل خواهد شد.

 

نوبانی گفت:رشد و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در همه ابعاد را مدیون شهدا هستیم و حرکت در مسیر اهداف شهدا بر هر مرد و زن ایرانی و بر همه مسئولین امری واجب و لازم است.

 

مراسم اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی هر ساله با افتخار و شکوه در روز ۱۲ فروردین در شهر بندرعباس برگزار می شود و امسال هم به رسم هر ساله این آیین غرور آفرین در کوهستان پارک پنجه علی برگزار شد.