اهداء وسایل توانبخشی به افراد دارای معلولیت در منطقه ۹ تهران

شهردار منطقه ۹ تهران از برگزاری پویشی با عنوان «حلقه وصل باشیم» توسط اداره سلامت منطقه با مشارکت سرای محلات، رابطین و فعالان حوزه اجتماعی و فرهنگی خبر داد. سیدمحمدرحیم مرتضوی از برگزاری پویشی با عنوان «حلقه وصل باشیم» توسط اداره سلامت شهرداری منطقه ۹ تهران با مشارکت سرای محلات، رابطین و فعالان حوزه اجتماعی […]

شهردار منطقه ۹ تهران از برگزاری پویشی با عنوان «حلقه وصل باشیم» توسط اداره سلامت منطقه با مشارکت سرای محلات، رابطین و فعالان حوزه اجتماعی و فرهنگی خبر داد.

سیدمحمدرحیم مرتضوی از برگزاری پویشی با عنوان «حلقه وصل باشیم» توسط اداره سلامت شهرداری منطقه ۹ تهران با مشارکت سرای محلات، رابطین و فعالان حوزه اجتماعی و فرهنگی خبر داد و گفت: این پویش با هدف جمع‌آوری وسایل توانبخشی مازاد شهروندان به منظور اهدا به افراد نیازمند دارای معلولیت از تاریخ ۵ دی ماه لغایت ۵ بهمن ماه ١۴٠١ در منطقه ۹ برگزار می‌شود.

شهردار منطقه ۹ تهران افزود: در این پویش از تمامی شهروندان، کانون‌ها، سمن‌ها و خیرین دعوت شده است که وسایل توانبخشی مازاد خود از قبیل؛ عصا، واکر، سمعک، سرویس فرنگی معلولان، بریس، تختخواب و سایر اقلام توانبخشی را به سرای محلات و یا اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ٩ تهران تحویل دهند.

منبع خبر