اهدای خون اعضای پایگاه مقاومت بسیج و کارکنان شرکت متروی منطقه اصفهان

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت متروی منطقه اصفهان گفت: هم‌زمان با گرامیداشت ۲۵ آبان «سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان»، اعضای این پایگاه و کارکنان شرکت مترو در اقدامی خداپسندانه، خون اهدا کردند. مجید نکویی‌مهر اظهار کرد: هم‌زمان با گرامیداشت ۲۵ آبان «سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان» و با توجه به نیاز مبرم سازمان […]

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت متروی منطقه اصفهان گفت: هم‌زمان با گرامیداشت ۲۵ آبان «سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان»، اعضای این پایگاه و کارکنان شرکت مترو در اقدامی خداپسندانه، خون اهدا کردند.

مجید نکویی‌مهر اظهار کرد: هم‌زمان با گرامیداشت ۲۵ آبان «سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان» و با توجه به نیاز مبرم سازمان انتقال خون، تصمیم بر این شد، واحد سیار انتقال خون در محل شرکت مترو استقرار یابد تا کارکنان و اعضای بسیج شرکت مترو و سازمان قطار شهری اصفهان با اهدای خون، یاری‌رسان بیماران نیازمند باشند.

وی با تاکید بر توجه به اشاعه فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی و استعانت از شهدای والا مقام افزود: کارکنان شرکت مترو با اهدای خون به‌عنوان یک تکلیف اجتماعی و نهادینه‌سازی این فرهنگ در بین اقشار مختلف، شهروندان را در برابر قشر آسیب‌پذیر جامعه مسئول کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت مترو منطقه اصفهان خاطر نشان کرد: حضور بسیج در تمام عرصه‌های مهم نشان‌دهنده پیشگامی این حوزه در صحنه‌های جهادی و اقدامات خیرخواهانه است.

نکویی‌مهر ادامه داد: این اقدام خداپسندانه کارکنان شرکت مترو با هدف بالا بردن روحیه ایثارگری و ایجاد نشاط و همدلی در بین مردم، انجام گرفت.
منبع:http://imna.ir/x7ZgX