اورژانس اصفهان به ۸۶ نفر در راهپیمایی جاماندگان اربعین امداد رسانی کرد

 به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین  :به نقل از  ایرنا – سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: اربعین امسال ۸۶ نفردر مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین، از خدمات امدادی اورژانس اصفهان استفاده کردند. عباس عابدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ۸۶ نفر در پی ۲ فقره تصادف، ۱۲ مورد آسیب ناشی از […]

اورژانس اصفهان به ۸۶ نفر در راهپیمایی جاماندگان اربعین امداد رسانی کرد

 به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین  :به نقل از  ایرنا – سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: اربعین امسال ۸۶ نفردر مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین، از خدمات امدادی اورژانس اصفهان استفاده کردند.

عباس عابدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ۸۶ نفر در پی ۲ فقره تصادف، ۱۲ مورد آسیب ناشی از ضربه، پنج مورد گرمازدگی و ۶۷ مورد سایر حوادث ، از اورژانس کمک طلب کرده بودند.

وی ادامه داد: ۲مورد تصادفی، به بیمارستان شفا کلیشاد منتقل شدند و از میان آسیب‌دیدگان ناشی از ضربه ۲ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و به بقیه خدمات مراقبت سرپایی ارائه شد.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان اظهار داشت: اربعین امسال ۲۰ واحد امدادی اورژانس۱۱۵ شامل ۱۷ دستگاه آمبولانس و ۳ دستگاه موتورلانس در مسیرهای تعیین شده، برای “پیاده روی اربعین” به خدمات رسانی به مردم پرداختند.

عابدی یادآور شد: اورژانس اصفهان در روزهای منتهی به اربعین امسال با اعزام هشت دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک موتورلانس در مرز چذابه حضور داشت و در مدت حضور به حدود ۲ هزار نفر خدمات امدادی ارائه کرد.