اولویت شهرداری قزوین در نوسازی و بهسازی بوستان‌ها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: خردادماه سال جاری علاوه بر نوسازی تجهیزات بوستان هشت بهشت، اصلاح سیستم روشنایی و آفت‌زدایی درختان بخشی از اقدامات سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین بوده است. محمد صالح صالحی در خصوص اقدامات انجام شده این سازمان در خردادماه اظهار کرد: اقدامات به زراعی بوستان […]

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: خردادماه سال جاری علاوه بر نوسازی تجهیزات بوستان هشت بهشت، اصلاح سیستم روشنایی و آفت‌زدایی درختان بخشی از اقدامات سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین بوده است.

محمد صالح صالحی در خصوص اقدامات انجام شده این سازمان در خردادماه اظهار کرد: اقدامات به زراعی بوستان ملأ خلیلا که در نواحی و بافت سنتی و تاریخی شهر قزوین قرار دارد با نظافت، علف‌زنی و آفت‌زدایی درختان جهت استفاده شهروندان از فضای سبز انجام شد.

وی افزود: سازمان پارک‌ها و فضای سبز برای خدمت‌رسانی به شهروندان هیچ محدودیتی ندارد و با رعایت موازین قانونی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز قزوین خاطرنشان کرد: بهینه‌سازی مبلمان پارکی تمام تجهیزات پارک هشت بهشت اعم از سطل‌های زباله و نیمکت‌های فرسوده انجام و لوازم جدید جایگزین شد.

صالحی با بیان اینکه به منظور حفظ امنیت شهروندان توجه به سیستم روشنایی پارک‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد، تصریح کرد: بوستان حلیمه خاتون دچار نقص سیستم روشنایی بود؛ بنابراین کارشناسان فنی سازمان پس از بررسی اقدام به تعمیر و کابل کشی اساسی کردند تا مشکل روشنایی بوستان حلیمه خاتون حل شود.

وی اضافه کرد: واکاری طرح کاشت فضای سبز ضلع شرقی و غربی میدان آزادی انجام شده است تا سیمای جذابی از محیط شهری برای شهروندان و مسافران ایجاد شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: شهروندان با شهرداری مشارکت کنند تا شهری زیبا برای زندگی داشته باشیم تا تجهیزات و امکاناتی که در فضای سبز و بوستان‌ها وجود دارد، حفظ شود.

منبع خبر