اولین جلسه کارگروه تخصصی استقبال از بهار۱۴۰۳ در گلپایگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از اداره ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی شهر گلپایگان ، جلسه کارگروه تخصصی استقبال از بهار با حضور  پیمان شکرزاده شهردار ، معاونین و کارشناسان شهرداری گلپایگان برگزار شد. در این جلسه مدیران شهرداری به بررسی اقدامات استقبال از بهار پرداختند و هریک از […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از اداره ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی شهر گلپایگان ، جلسه کارگروه تخصصی استقبال از بهار با حضور  پیمان شکرزاده شهردار ، معاونین و کارشناسان شهرداری گلپایگان برگزار شد.
در این جلسه مدیران شهرداری به بررسی اقدامات استقبال از بهار پرداختند و هریک از مسئولان حاضر در جلسه برنامه های خود را بیان نمودند.

 شهردار گلپایگان با اشاره به هم زمانی عید نوروز با ماه مبارک رمضان ، دستور کار جلسه را با محوریت رمضان قرار داد و یا اشاره به برخی اقداماتی که باید در مدت زمان باقیمانده تا نوروز انجام شود، خواستار تداوم اقدامات معمول گذشته علاوه بر اقدامات جدید شد.

 پیمان شکرزاده افزود: در طرح استقبال از بهار، المان‌های نوروزی با محوریت ماه مبارک رمضان و سفره‌های هفت سین، پاکسازی مبلمان شهری، گلکاری‌ شکیل ،منظم و گسترده، ترمیم و تقویت روشنائی پارک‌ها معابر (با طرح جامع نور پرداری شهری) و فضاهای سبز و حذف نازیبائی های بصری، ایستگاه راهنمای گردشگری و برپایی غرفه های صنایع دستی، بخشی از اقداماتی است که باید با جدیت اجرا شود.

وی ادامه داد: جهت پیگیری مصوبات جلسات و برنامه ریزی با هدف اجرای برنامه های آتی هر دو هفته این کارگروه تشکیل جلسه خواهد داد.