اکران نمایشگاه عفاف و حجاب همزمان با دهه کرامت در ناوگان اتوبوس‌رانی قم

شهرداران آنلاین/عباس ذاکریان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با تأکید بر اهمیت توجه به مسائل فرهنگی در همه حوزه‌ها اظهار داشت: توجه به مسائل فرهنگی و ترویج شعائر دینی باید در صدر برنامه‌های همه ارگان‌ها قرار گیرد. وی یکی از دغدغه‌های معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم را استفاده از فرصت‌های ممکن برای ارتقای فرهنگ […]

شهرداران آنلاین/عباس ذاکریان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با تأکید بر اهمیت توجه به مسائل فرهنگی در همه حوزه‌ها اظهار داشت: توجه به مسائل فرهنگی و ترویج شعائر دینی باید در صدر برنامه‌های همه ارگان‌ها قرار گیرد.

وی یکی از دغدغه‌های معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم را استفاده از فرصت‌های ممکن برای ارتقای فرهنگ دینی و فرهنگ شهروندی دانست و افزود: باید با نگاهی به‌روز، نسل جوان را به رعایت شعائر دینی دعوت کرده و هنر مهم‌ترین و بهترین ابزار برای رسیدن به این هدف است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، ناوگان اتوبوس‌رانی را با توجه به فراوانی مخاطبانش بستری مناسب برای ارائه کارهای هنری عنوان و اذعان کرد: باید به اتوبوس‌ها به‌عنوان نمایشگاه‌هایی سیار بیشتر توجه کرده و  کارکرد آن‌ها را فراتر از تبلیغات کالا دید.

وی از برگزاری نمایشگاهی با موضوع عفاف و حجاب در ناوگان اتوبوس‌رانی خبر داد و تصریح کرد: این نمایشگاه که در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف طراحی‌شده، از فضای اتوبوس‌ها برای اکران آن استفاده می‌شود.

ذاکریان ادامه داد: اکران سری نمایشگاهی به مناسبت میلاد باسعادت کریمه اهل‌بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) و دهه کرامت با شعار و هشتگ # حیات معصومانه # زیست عفیفانه در ناوگان اتوبوس‌رانی آغازشده و تا پایان دهه کرامت ادامه دارد.

وی در پایان با اشاره دوباره بر توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در ارتقاء فرهنگ دینی جوانان قمی تأکید کرد: باید همه ارگان‌ها نسبت به این موضوع احساس مسئولیت کرده و برای اجرای برنامه‌های فرهنگی با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های حوزه کاری خود برنامه‌ریزی داشته باشند.