اکران ۳۲ قاب عکس شهری در میلاد امام رضا (ع)

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) تعداد ۳۲ قاب شهری با عناوین «یا امام رئوف، عالم آل محمد، الصدیق الشهید، یا معین الضعفا و یا امام رضا» اکران شد. بر مبنای این گزارش، هر قاب عکس علاوه بر القاب امام هشتم (ع) شامل یک […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) تعداد ۳۲ قاب شهری با عناوین «یا امام رئوف، عالم آل محمد، الصدیق الشهید، یا معین الضعفا و یا امام رضا» اکران شد.

بر مبنای این گزارش، هر قاب عکس علاوه بر القاب امام هشتم (ع) شامل یک حدیث به نقل از پیامبر اکرم (ص) درباره ایشان و حضرت رضا (ع) بوده که به اهمیت زیارت حرم رضوی، ثواب و جایگاه امام رئوف پرداخته شده است.

اجرای ۳۰۰ سرود در پاتوق ‌های «لحظه ارادت» از دیگر برنامه‌ های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد است که تا روز میلاد امام هشتم (ع) ادامه می ‌یابد.

در این ویژه برنامه روزانه ۳۰۰برنامه سرود با عنوان “لحظه ارادت” توسط ۱۰ گروه در خیابان‌‌ های شهر مشهد طی سه نوبت در ساعات ١۹، ۲۰ و ۲۱ در میدان‌های جانباز و شهدا، چهارراه های مفتح و مخابرات، بوستان‌های کوهسنگی، ارم، اردیبهشت و کوه پارک و همچنین خیابان های خواجه ربیع، ۱۷ شهریور، احمدآباد، شارستان طبرسی و جنت و مقابل بازارهای مرکزی، گلستان، آرمان و به‌ن شر اجرا می ‌شود.