ایجاد خطوط اتوبوس گردشگری نوروز در پایتخت

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ایجاد خطوط اتوبوس گردشگری ویژه نوروز خبر داد. به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، بهرام نکاحی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، با تاکید بر اینکه حسب تاکید شهردار تهران موضوع کمک حمل و نقل عمومی به حوزه گردشگری در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در گام اول […]

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ایجاد خطوط اتوبوس گردشگری ویژه نوروز خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، بهرام نکاحی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، با تاکید بر اینکه حسب تاکید شهردار تهران موضوع کمک حمل و نقل عمومی به حوزه گردشگری در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در گام اول ۱۵ اتوبوس در ایام نوروز به حوزه گردشگری در تهران کمک می کنند.

وی با بیان اینکه این اتوبوس‌های گردشگری در خطوط گردشگری که تعیین شده تردد می‌کنند، اظهار کرد: تردد این اتوبوس‌ها در مسیر نقاط گردشگری و منتهی به مرکز شهر است.

ایجاد خطوط اتوبوس گردشگری نوروز در پایتخت

نکاحی همچنین از برگزاری نمایشگاه اتوبوس‌های قدیمی و نوستالژی در برج میلاد خبر داد و افزود: تمام اتوبوس‌هایی که از ابتدا تاکنون در تهران تردد داشتند در نمایشگاهی به منظور نشان دادن سیر تکامل ناوگان اتوبوسرانی، ایام نوروز در برج میلاد در معرض دید عموم قرار خواهیم داد.

منبع خبر