ایجاد نشاط شهروندی با ویژه برنامه‌های ورزشی در غرب تهران

شهردار منطقه ۹ تهران از اجرای ویژه برنامه های ورزشی  با هدف ایجاد نشاط شهروندی از ابتدای سال ۱۴۰۱ در محلات غربی پایتخت خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی با اشاره به اجرای برنامه های شهروند محور در محلات غربی پایتخت گفت: برگزاری ایستگاه های ورزش شهروندی ویژه آقایان و […]

شهردار منطقه ۹ تهران از اجرای ویژه برنامه های ورزشی  با هدف ایجاد نشاط شهروندی از ابتدای سال ۱۴۰۱ در محلات غربی پایتخت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی با اشاره به اجرای برنامه های شهروند محور در محلات غربی پایتخت گفت: برگزاری ایستگاه های ورزش شهروندی ویژه آقایان و بانوان در بوستان ها  و حضور بیش از ۷۰۰۰ نفر از علاقه مندان و ورزشکاران فعال در ۲۴۰ ایستگاه تندرستی از جمله اقدامات در زمینه ورزش همگانی می باشد.
او افزود: برگزاری همایش ها و جشنواره تفریحی، ورزشی، خانوادگی، پیاده روی و کوهپیمایی خیابان ورزش با بیش از ۲۰ عنوان برنامه و مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور ۶۰ تیم در دو رده سنی و مسابقات ورزشی آقایان و بانوان با عنوان قهرمان شهر در ۱۶ رشته ورزشی از دیگر عناوین ورزشی در منطقه ۹ بوده است.
مرتضوی به برگزاری دوره های آموزشی نیز اشاره و عنوان کرد: همسان سازی و هم افزایی ویژه مربیان ایستگاه های ورزش شهروندی و آموزش مربیگری درجه ۳ هاکی ویژه بانوان مناطق ۲۲ گانه به میزبانی منطقه ۹ انجام شد.
او با اشاره به اجرای ویژه برنامه های ورزشی به میزبانی منطقه ۹ گفت: برگزاری مسابقات تکواندو ویژه بانوان مناطق ۲۲ گانه و برگزاری هفتاد و ششمین پویش دوشنبه های ورزشی در دانشگاه افسری شهید ستاری با حضور ۱۴۰۰ تن از دانشجویان این دانشگاه با لباس های متحد الشکل از برنامه هایی بود که منطقه ۹ میزبان آن بود.
شهردار منطقه ۹ در بخشی دیگر  با اشاره به خدمات ارائه شده ورزشی به شهروندان در غرب پایتخت گفت: اهداء ۳۵ کارت رایگان با امکان استفاده ۷۰۰۰ نفر ویژه استفاده از استخرهای منطقه ۹ به مساجد و پایگاه های بسیج فعال ویژه بانوان و آقایان، برگزاری مراسم تقدیر از سالمندان ورزشکار و مربیان ایستگاه های ورزش شهروندی آقایان و بانوان و فعالان و رابطین ورزش  از خدمات ارائه شده شهروندی ورزش محور بوده است.
مرتضوی در خاتمه به اعزام ورزشکاران به مسابقات ورزشی و تجهیز تیم فوتبال کودکان کار توسط اداره ورزش منطقه ۹ اشاره کرد و گفت: اعزام ورزشکاران منطقه در بخش آقایان و بانوان به مسابقات ورزشی در رشته ای گلف پارکی-چالشی رکوردی-دارت و تیراندازی جانبازان و معلولین و تجهیز تیم فوتبال کودکان کار منطقه برای اعزام به مسابقات کودکان آینده ساز آقایان در منطقه ۹ انجام شده است.

منبع خبر