ایستگاه آتش‌نشانی محله قیطریه در شمال تهران افتتاح شد

شهردار منطقه یک تهران گفت: ایستگاه آتش نشانی محلی قیطریه به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش نشان در شمال تهران افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حمید رضا حاجوی با حضور در مراسم افتتاح ایستگاه قیطریه گفت: ایستگاه آتش نشانی قیطریه در حوزه سکونت و خدمات رسانی محلی همزمان با شروع به […]

شهردار منطقه یک تهران گفت: ایستگاه آتش نشانی محلی قیطریه به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش نشان در شمال تهران افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حمید رضا حاجوی با حضور در مراسم افتتاح ایستگاه قیطریه گفت: ایستگاه آتش نشانی قیطریه در حوزه سکونت و خدمات رسانی محلی همزمان با شروع به کار آتش نشانان زن در شهر تهران آغاز به کار کرد.

 او تصریح کرد: ایستگاه مذکور با ظرفیت ۱۲ کیلومتر مربع به محلات چیذر، قیطریه، بزرگراه شهید آیت الله صدر و بلوار شهید اندرزگو خدمات رسانی خواهد کرد.
 حاجوی با اشاره به اینکه رویکرد اصلی این نوع ایستگاه، خدمات رسانی در بافت مسکونی و محلی است، افزود: ایستگاه های کوچک مقیاس در حوزه ایمنی بیشترین عملکردشان استاندارد سازی و ارتقاء شاخص های سطح کیفی ایمنی است.
گفتنی است این ایستگاه به عنوان ۱۳۴ امین ایستگاه آتش نشانی شهر تهران به دستور ریاست محترم رئیس جمهور و شهردار تهران در محله قیطریه منطقه یک افتتاح شد.