ایستگاه خیرساز آتش‌نشانی یاسوج به بهره‌برداری رسید/ مهمترین نیازهای آتش‌نشانی از زبان شهردار

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و اعضای شورای شهر، ایستگاه خیرساز شماره ۴ آتش‌نشانی یادبود مرحوم سید وحید بارونی‌زاده به بهره‌برداری رسید. نستهن مقدم شهردار یاسوج در آیین بهره‌برداری از ساختمان خیرساز آتش‌نشانی گفت: به همت خانواده مرحوم وحید بارونی‌زاده تنها ساختمان خیرساز آتش‌نشانی کشور به بهره‌برداری رسید. شهردار یاسوج بیان کرد: آقای بارونی‌زاده […]

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و اعضای شورای شهر، ایستگاه خیرساز شماره ۴ آتش‌نشانی یادبود مرحوم سید وحید بارونی‌زاده به بهره‌برداری رسید.

نستهن مقدم شهردار یاسوج در آیین بهره‌برداری از ساختمان خیرساز آتش‌نشانی گفت: به همت خانواده مرحوم وحید بارونی‌زاده تنها ساختمان خیرساز آتش‌نشانی کشور به بهره‌برداری رسید.

شهردار یاسوج بیان کرد: آقای بارونی‌زاده خیر این ساختمان ترجیح دادند در جهت حفظ جان و مال مردم کار ماندگاری انجام دهند، کلنگ این ساختمان یکسال پیش به زمین زده شد و با اعتبار ۳ میلیارد تومان ساخته و تجهیز شد.

وی بیان کرد: این اقدام ماندگار باعث ارتقاء شاخص‌های ایمنی و آتش‌نشانی شد که از سایر خیرین برای ایجاد زیر ساخت‌های شهری دعوت می‌کنیم.

این مسئول بیان کرد: مهمترین نیاز شهر یاسوج خودروی نردبان است چرا که برای اطفاء حریق در ساختمان‌های بالای سه طبقه با مشکلاتی مواجه هستیم.

شهردار یاسوج بیان کرد: نیاز است ماشین ‌آلات آتش‌نشانی تجهیز شوند که از استاندار و معاون امور عمرانی انتظار می‌رود نگاه ویژه‌ای به حوزه آتش‌نشانی داشته باشد.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: این ایستگاه در زیربنای ۶۰۰ متر و در دو طبقه ساخته شد که طبقه اول ماشین‌آلات و طبقه دوم ساختمان فرماندهی است.

به گزارش فارس؛ در پایان این مراسم از اقدام خداپسندانه خانواده مرحوم بارونی زاده و پدر این جوان فقید تجلیل شد.
همچنین از زحمات هاشم یوسفی مدیر سابق آتش‌نشانی و مدیر فعلی روابط عمومی شهرداری  یاسوج که نقش مهمی در احداث این ساختمان داشت تجلیل به عمل آمد.

منبع خبر