ایمن‌سازی بیش از ۸۰ مدرسه در طرح استقبال از مهر منطقه ۸ تهران

در کمتر از ده روز از آغاز طرح استقبال از مهر؛ خط کشی ۱۴۵۵ متر مربع بلوک عابر پیاده در محدوده ۵۰ مدرسه  منطقه ۸ تهران اجرا شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی و اجرای طرح استقبال از مهر با هدف بهسازی و افزایش کیفیت علائم و وسایل حمل و […]

در کمتر از ده روز از آغاز طرح استقبال از مهر؛ خط کشی ۱۴۵۵ متر مربع بلوک عابر پیاده در محدوده ۵۰ مدرسه  منطقه ۸ تهران اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی و اجرای طرح استقبال از مهر با هدف بهسازی و افزایش کیفیت علائم و وسایل حمل و نقل عمومی، تامین امنیت عبور دانش آموزان در زمان عبور از عرض معابر و ایمن سازی معابر منتهی به مدارس، رنگ آمیزی بلوک عابر پیاده ، همچنین نصب تابلوهای احتیاط و بهسازی چراغ چشمک زن در معابر و محدوده منتهی به مدارس در حال انجام است.

تاکنون در اجرای این طرح که از ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ در منطقه آغاز شده است؛ بیش از ۱۴۵۵ متر مربع بلوک خط کشی و  ۸۰ مورد تجهیزات ایمن سازی و رفع نقص در معابر و مدارس گل های یاسین ، ندای کوثر، فراز، بدری برهانی ، مهر نامی ، مهر ، بشارت ، تزکیه و … انجام شده است.

گفتنی است این طرح در بازه زمانی ۱۵ شهریور الی ۱۵ مهر ماه سال جاری با هدف مدیریت یکپارچه و هماهنگ و انجام اقدامات لازم برای سهولت در دسترسی دانش آموزان به مراکز آموزشی، ایمن سازی محیط های پیرامونی مراکز آموزشی انجام می‌شود.

منبع خبر