ایمن‌سازی و مناسب‌سازی گذرگاه‌های عرضی قزوین

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل وترافیک شهرداری قزوین گفت: مناسب‌سازی و ایمن‌سازی گذرگاه‌های عرضی عابرپیاده یکی از دستورکارهای مهم این سازمان است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قزوین، سعید جهانگیری اظهار کرد: ایمن سازی گذرگاه‌های عابرپیاده یکی از مؤلفه‌های اثرگذار در جلوگیری از وقوع تصادفات و کاهش آمار تصادفات درون شهری به شمار می‌رود. وی افزود: در […]

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل وترافیک شهرداری قزوین گفت: مناسب‌سازی و ایمن‌سازی گذرگاه‌های عرضی عابرپیاده یکی از دستورکارهای مهم این سازمان است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قزوین، سعید جهانگیری اظهار کرد: ایمن سازی گذرگاه‌های عابرپیاده یکی از مؤلفه‌های اثرگذار در جلوگیری از وقوع تصادفات و کاهش آمار تصادفات درون شهری به شمار می‌رود.

وی افزود: در این راستا مناسب‌سازی و ایمن‌سازی گذرگاه‌های عرضی عابرپیاده یکی از دستورکارهای مهم این سازمان به شمار می‌رود.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: به منظور افزایش ایمنی تردد عابران پیاده در میدان میرعماد پروژه ایمن‌سازی و مناسب‌سازی گذرگاه عابر پیاده این میدان در دستور کار سازمان قرار گرفت.

جهانگیری ادامه داد: در حال حاضر عملیات اجرایی این پروژه به اتمام رسیده و پروژه ایمن سازی و مناسب سازی گذر عابر پیاده میدان میرعماد قابل بهره‌برداری است.

منبع خبر