ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: برای رفع خطر و جلوگیری از تردد ناایمن موتورسیکلت‌ها از این گذرگاه‌ها، در گذرگاه‌های عابر پیاده خیابان‌های شهید اشرفی و آتشگاه، موانع فلزی ویلچررو نصب شده است. سیدسلمان قاضی‌عسگر با اشاره به نصب موانع فلزی ویلچر رو در گذرگاه‌های عابر پیاده خیابان‌های شهید اشرفی اصفهانی و آتشگاه اظهار کرد: […]

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: برای رفع خطر و جلوگیری از تردد ناایمن موتورسیکلت‌ها از این گذرگاه‌ها، در گذرگاه‌های عابر پیاده خیابان‌های شهید اشرفی و آتشگاه، موانع فلزی ویلچررو نصب شده است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر با اشاره به نصب موانع فلزی ویلچر رو در گذرگاه‌های عابر پیاده خیابان‌های شهید اشرفی اصفهانی و آتشگاه اظهار کرد: این طرح با هزینه‌ای بالغ‌بر ۵ میلیارد ریال برای رفاه حال جانبازان و معلولان این منطقه انجام شد.

وی با اشاره به ضرورت ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده افزود: برای رفع خطر و جلوگیری از تردد ناایمن موتورسیکلت‌ها از این گذرگاه‌ها در تمام گذرگاه‌های عابر پیاده خیابان‌های شهید اشرفی و آتشگاه، موانع فلزی ویلچر رو نصب شده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: بخشی از تلاش ما در راستای مناسب‌سازی معابر شهری برای جانبازان و معلولان منطقه بوده است تا با تغییر نوع موزائیک کف‌پوش معابر برای نابینایان، ایجاد رمپ دسترسی برای حرکت ویلچر و دیگر اقدامات در پیاده‌روسازی، معابر استاندارد و راحت برای این قشر و همه شهروندان ایجاد کنیم و در راستای فرهنگ پیاده‌روی و جلوگیری از آلودگی هوا گام مؤثری برداریم.
قاضی‌عسگر با اشاره به اقدامات انجام شده در سطح معابر و پارک‌ها برای معلولان، جانبازان و نابینایان گفت: احداث رمپ و حذف اختلاف ارتفاع، احداث مسیر نابینایان با استفاده از موزائیک لوبیایی، هم‌جهت کردن و نصب موانع فلزی در پیاده‌رو برای تسهیل در رفت‌وآمد نابینایان و احداث پل برای عبور معلولان، جانبازان و عابران پیاده از جمله این اقدامات بوده است.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با اقداماتی که شهرداری برای بالا بردن کیفیت کالبدی شهر اصفهان انجام می‌دهد، گام بلندی در راستای افزایش کیفیت زندگی شهروندان و سطح رفاه شهری برای آن‌ها برداشته شود.

منبع: http://imna.ir/x8mXG