بازدید رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور از محلات حاشیه نشین مشکین شهر و پروژه های شهرداری

دکتر جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور که به استان اردبیل سفر کرده، روز پنجشنبه ۲۷ مرداد از محلات حاشیه نشین و برخی پروژه های عمران شهری شهرداری این شهر بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، جمالی […]

دکتر جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور که به استان اردبیل سفر کرده، روز پنجشنبه ۲۷ مرداد از محلات حاشیه نشین و برخی پروژه های عمران شهری شهرداری این شهر بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، جمالی نژاد در جریان این بازدیدها به همراه نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی ،فرماندار ،شهردار و اعضای شورای شهر  به منظور رسیدگی به مناطق محروم و حاشیه نشین شهر، از کوی امام علی، کلانتر آباد، شهرک محمدیه، شهرک گلها، شهرک سهند و اروف اباد بازدید کرد.
معاون عمرانی وزیر کشور در جریان این بازدیدها با ساکنان ابن مناطق گفت و گو کرد و در جریان آخرین وضعیت آنها قرار گرفت و دستورات لازم جهت رفع برخی موانع پیش روی خدمت رسانی به ساکنان صادر و مقرر شد مکاتبات لازم با دستگاه های ذیربط و پی گیری های لازم در سطح استانداری و وزارت کشور صورت گیرد.
وی ضمن اشاره به برنامه های کلان دولت، وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی در حوزه رفع محرومیتها از مناطق حاشیه شهر و مناطق کمترتوسعه یافته شهری و روستایی؛ برنامه ریزی مدیریت شهری برای ساماندهی مناطق ناکارآمد شهری و نگاه ویژه به این مناطق را از ضروریات اصلی توسعه متوازن شهرها عنوان نمود.
جمالی نژاد همچنین از سالن مدیریت بحران مشکین شهر بازدید و بر تجهیز و تکمیل این مجموعه جهت مقابه با حوادث مترقبه و غیر مترقبه و همچنین تدوین برنامه هایی در زمینه پیشگیری از حوادث و اطلاع رسانی موضوعات لازم به ساکنان و اصناف تاکید نمود.
وی همچنین از پروژه تجاری و مشارکتی الماس غرب مشکین شهر که از پروژه های شهرداری می باشد، بازدید شد.
همچنین جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرداری تابعه شهرستان مشگین شهر به ریاست دکتر جمالی نژاد در  فرمانداری شهرستان مشگین شهر تشکیل شد.

منبع خبر