بازدید شبانه شهردار منطقه ۲۱ تهران از روند اجرای طرح خدمت در این منطقه از پایتخت

طرح خدمت (مضاعف) در منطقه ۲۱ از دوازدهم الی هجدهم شهریور ماه سال ۱۴۰۱، با محوریت سه معاونت اجرایی فنی و عمرانی، خدمات شهری و محیط زیست و حمل و نقل و ترافیک این منطقه اجرایی می‌شود. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ در نخستین روز (۱۲ شهریورماه ۱۴۰۱) از اجرای طرح خدمت (مضاعف) […]

طرح خدمت (مضاعف) در منطقه ۲۱ از دوازدهم الی هجدهم شهریور ماه سال ۱۴۰۱، با محوریت سه معاونت اجرایی فنی و عمرانی، خدمات شهری و محیط زیست و حمل و نقل و ترافیک این منطقه اجرایی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ در نخستین روز (۱۲ شهریورماه ۱۴۰۱) از اجرای طرح خدمت (مضاعف) در معاونت حمل و نقل و ترافیک با هدف ایمن سازی معابر جهت تردد خودروها جانمایی و نصب ۲۰ عدد استوانه، ۲ مورد بشکه ترافیکی، هفت عدد خطرنما، چهار عدد تابلوی مطلقا ممنوع و گذرگاه عابرپیاده، سه مورد تابلوی شورون ۴۰ در ۴۰، نه مورد پایه تابلو و ترمیم دو مورد از صندلی‌های ایستگاه اتوبوس انجام گرفت.

معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲۱ نیز در روز نخست طرح خدمت (مضاعف) از نیمه شب ۱۱ شهریورماه ۱۴۰۱ عملیات تراش آسفالت در معابر پرتردد مانند بلوارهای شاهد، تهرانسر و یاس را آغاز و صبح ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۱ نیز عملیات روکش مکانیزه آسفالت به میزان تقریبی هفتصد تن و تناژ چهارصد و چهارده تن نیز جهت لکه‌گیری و روکش دستی اجرایی گردید. در مجموع ۱۱۱۴ تن آسفالت در روز نخست اجرای طرح خدمت (مضاعف) در منطقه ۲۱ پخش شد.

معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۱ نیز در نخستین روز طرح خدمت (مضاعف) اقدام به بازسازی، شستشو و رنگ‌آمیزی ۴۵ مخزن، رفت ‌و روب اساسی به میزان یک کیلومتر در محله تهرانسر غربی، لایروبی و پاکسازی انهار به میزان یک کیلومتر طول، بازپیرایی فضای سبز شهری در سطح محله‌ها، رنگ‌آمیزی ده عدد از کافوهای مخابرات و تیرهای برق و پایه‌های تابلوها؛ طعمه‌گذاری در ورودی کلونی‌های فعال، سه اکیپ جهت زنده‌گیری سگ‌های بلاصاحب فعالیت داشتند.

گفتنی است؛ در نیمه شب گذشته، شهردار منطقه ۲۱ با همراهی معاونین فنی و عمرانی، خدمات شهری و محیط زیست و حمل ونقل و ترافیک و مدیر اداره روابط عمومی این منطقه از انجام عملیات روکش مکانیزه و دستی آسفالت بازدید کرد.

منبع خبر