بازدید شهردار صالحیه از وضعیت آسفالت خیابان ۲۰ متری شهید غلامی

شهردار صالحیه دستور روکش یکپارچه آسفالت خیابان شهید غلامی را صادر کرد به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری صالحیه، ظهر پنجشنبه ۳۰ تیرماه، محمد آگاهی مند شهردار صالحیه به همراه صادقی معاون فنی و عمرانی از محور ۲۰متری شهید غلامی بازدید و در جریان میزان کم و کیف وضعیت آسفالت این مسیر قرار گرفت. شهردار […]

شهردار صالحیه دستور روکش یکپارچه آسفالت خیابان شهید غلامی را صادر کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری صالحیه، ظهر پنجشنبه ۳۰ تیرماه، محمد آگاهی مند شهردار صالحیه به همراه صادقی معاون فنی و عمرانی از محور ۲۰متری شهید غلامی بازدید و در جریان میزان کم و کیف وضعیت آسفالت این مسیر قرار گرفت.

شهردار صالحیه در حاشیه این بازدید با بیان تلاش مدیریت شهری در توزیع عادلانه آسفالت در بین مناطق و محلات مختلف شهر، دستور روکش یکپارچه آسفالت از میدان شهید توانایی پور تا مسجد حسین ابن علی(ع) را به معاون عمرانی خود صادر کرد.

محمد آگاهی مند با اشاره به اینکه آسفالت معابر جزو شاخص های مهم در افزایش رضایتمندی شهروندان است افزود: امسال بهسازی آسفالت در بخش قابل توجهی از معابر صالحیه انجام شده است و این روند تا پایان سال تداوم خواهد داشت.

آگاهی مند در خصوص فعالیت های ادارات خدمات رسان نیز گفت: با هدف جلوگیری از بروز مشکلات برای آسفالت معابر مختلف، مکاتباتی با دستگاه‌های خدمت رسان نظیر آب، برق، گاز و مخابرات انجام شده تا نیازسنجی های لازم جهت انجام کاری هدفمند و دقیق در بهسازی آسفالت معابر انجام شود.

وی در ادامه با اعلام اینکه تمامی گذرهای مشمول ترمیم با برآورد دقیق توسط معاونت فنی و عمرانی احصاء شده است خاطرنشان کرد: بی شک توجه جدی به آسفالت معابر شهری البته با رعایت اصول مهندسی و استانداردهای مربوطه و داشتن کیفیت لازم مورد توجه ویژه مدیریت شهری است که با اتخاذ تدابیر لازم امیدواریم بتوانیم تا پایان سال شاهد رشد در عملیات آسفالت معابر در شهر صالحیه باشیم.

منبع خبر