بازدید شهردار صفادشت از  ساختمان پلیس راهور این شهر 

شهرداران آنلاین/برگزاری جلسه مسائل ترافیکی وراهنمایی ورانندگی شهرباحضورشهردارورئیس پلیس راهورصفادشت برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری صفادشت؛ طی بازدیدی که محمد علی کریمی، شهردار صفادشت از محل پلیس راهور شهر بعمل آورد در نشستی باحضورسرهنگ کریمی رئیس پلیس راهور صفادشت و حسین کریمی سرپرست حوزه خدمات شهری این شهرداری پیرامون مسائل ترافیکی  سطح شهر به […]

شهرداران آنلاین/برگزاری جلسه مسائل ترافیکی وراهنمایی ورانندگی شهرباحضورشهردارورئیس پلیس راهورصفادشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری صفادشت؛ طی بازدیدی که محمد علی کریمی، شهردار صفادشت از محل پلیس راهور شهر بعمل آورد در نشستی باحضورسرهنگ کریمی رئیس پلیس راهور صفادشت و حسین کریمی سرپرست حوزه خدمات شهری این شهرداری پیرامون مسائل ترافیکی  سطح شهر به بحث و بررسی پرداختند. 

گفتنی است ؛در این جلسه استفاده ازمسیر خروجی شهرک صنعتی به سمت شهرک مهر این شهر جهت کاهش بار ترافیکی شهر، احداث دور برگردان حصار طهماسب در بلوار اصلی شهر، نصب تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی، اجرای رنگ آمیزی خطوط راهنمایی و رانندگی سطح معابر از جمله مواردی بودند که مورد هم اندیشی حاضرین در این جلسه قرار گرفت.

در پایان قابل ذکر است، شهر صفادشت به عنوان شهری ترانزیتی آخرین شهر متصل استان تهران به غرب کشور می باشد که با وجود داشتن شهرک های صنعتی و گلخانه ای متعدد روزانه با  تردد خودروهای سبک و سنگین مواجه می باشد که گاها شرایط سنگین ترافیکی در این شهر را موجب می شود.