بازدید صبحگاهی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از بازار کیمیا

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر به همراه معاونین و مدیران شرکت، اعضای اتحادیه شیمیایی فروشان و هیات امنای بازار کیمیا از این مرکز بازدید کرد. به گزارش روابط‌ عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سعید‌ بیگی طی این بازدید ضمن ارزیابی مسائل و چالش‌های موجود برای رفع آنها دستوراتی ارائه داد و […]

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر به همراه معاونین و مدیران شرکت، اعضای اتحادیه شیمیایی فروشان و هیات امنای بازار کیمیا از این مرکز بازدید کرد.

به گزارش روابط‌ عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سعید‌ بیگی طی این بازدید ضمن ارزیابی مسائل و چالش‌های موجود برای رفع آنها دستوراتی ارائه داد و افزود: مشکلات موجود در بازار شیمیایی فروشان باید حل شود تا سایر واحدهای منتقل نشده هم برای استقرار در این بازار ترغیب شوند.

بیگی با اشاره به این که قرارداد اجاره مستقیم با غرفه‌داران این بازار بعد از ۱۱ سال تلاش تهیه شده است افزود: موضوع بهره‌برداری و رابطه حقوقی با غرفه‌داران‌ بازار کیمیا از سال ۹۱ با چالش‌هایی روبه‌رو بود که از ابتدای امسال با همراهی اتحادیه شیمیایی‌ فروشان متن قرارداد دو ساله و قابل تمدید تهیه شد.

وی تصریح کرد: طی این قرارداد طرفین تعهداتی را پذیرفتند که بر اساس آن علاوه بر تامین مالی برای توسعه و بهسازی بازار شیمیایی‌فروشان، اهدافی مانند احقاق حقوق عامه شهروندان و انتقال سایر شیمیایی فروشان به این بازار محقق شود.

وی با تاکید بر ضرورت انتقال واحدهای شیمیایی فروش از سطح شهر اظهار کرد: حضور برخی واحدهای صنفی از جمله شیمیایی‌فروشان در سطح شهر به ویژه در منطقه ۱۲ تهدیدی برای ایمنی شهروندان است و باید هر چه سریع‌تر واحدهای باقیمانده هم منتقل شود.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر ادامه داد: هدف شهرداری و شرکت ساماندهی از راه‌اندازی مراکزی همچون کیمیا درآمدزایی نیست بلکه برای ارتقا ایمنی شهروندان، خود را موظف می داند انتقال برخی اصناف از محدوده شهری را تسهیل کند.

در ادامه‌ این بازدید قرارداد اجاره تعدادی از واحدها تجاری این بازار با برخی از کسبه تهیه و با حضور مدیر عامل شرکت امضا شد.

منبع خبر