بازدید مدیران شهری خمین و قورچی باشی از گلپایگان

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از اداره ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی شهر گلپایگان، شهردار ، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر خمین به همراه شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر قورچی باشی از پروژه های سرمایه گذاری شهرداری گلپایگان بازدید کردند. در این بازدید پیمان شکرزاده ابتدا از […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از اداره ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی شهر گلپایگان، شهردار ، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر خمین به همراه شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر قورچی باشی از پروژه های سرمایه گذاری شهرداری گلپایگان بازدید کردند.

در این بازدید پیمان شکرزاده ابتدا از برنامه های شهرداری گلپایگان برای جذب سرمایه گذار و همچنین ایجاد شرایط مساعد برای میل و رغبت بیشتر سرمایه‌گذار برای شرکت در این پروژه‌ها صحبت کرد .
شهردار گلپایگان با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در پروژه های شهرداری می تواند قلب تپنده اقتصاد شهرداری‌ها باشد گفت: پروژه های شهرداری میتواند چرخ محرک اقتصاد شهر را به حرکت در بیاورد و همچنین به ایجاد اشتغال در شهر و شهرستان کمک می کند.

وی تاکید کرد: باید با تعریف برنامه و نرم افزار دقیق و مناسب مدل خدمات‌ دهی به سرمایه‌گذار و جذب سرمایه را مشخص کنیم.

وی اظهار داشت: وظایف شهرداری‌ها روزبه‌روز سنگین‌تر می‌شود زیرا با توسعه امکانات تنوع خواسته‌های مردم و انتظارات آنها نیز تغییر یافته است.