بازدید مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان

شهرداران آنلاین/امیر آهن جان مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز در سفری دو روزه از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان بازدید کرد. آهن جان در این بازدید از خبرگزاری شهرداری اصفهان (ایمنا)، استودیو شهر و رادیو شهر شهرداری اصفهان نیز دیدن کرد.وی در این رابطه گفت: این بازدید […]

شهرداران آنلاین/امیر آهن جان مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز در سفری دو روزه از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان بازدید کرد.

آهن جان در این بازدید از خبرگزاری شهرداری اصفهان (ایمنا)، استودیو شهر و رادیو شهر شهرداری اصفهان نیز دیدن کرد.

وی در این رابطه گفت: این بازدید حسب دستور شهردار محترم جهت راه اندازی رادیو شهر شهرداری اهواز و در راستای ایجاد رسانه ای با تعامل بیشتر جهت انعکاس بهتر و فراگیر فعالیتهای شهرداری اهواز به عموم شهروندان انجام شد.

آهن جان افزود: با توجه به اینکه در ادوار گذشته متاسفانه این امر مغفول مانده و در این خصوص تا کنون اقدامی صورت نگرفته بود بنا داریم راه اندازی رادیو شهر شهرداری اهواز را با جدیت دنبال کنیم تا بتوانیم ارتباط گسترده تری را با عموم شهروندان اهوازی داشته باشیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان تجربیات خوبی در این زمینه دارد و یکی از کلانشهرهای موفق در این عرصه است، عنوان کرد: خوشبختانه رادیو شهر و استودیو شهر اصفهان، الگوی خوبی برای راه اندازی و اجرای این پروژه در شهر اهواز خواهد بود.

وی در پایان به موضوعاتی که قرار است در رادیو شهر اهواز به آن پرداخته شود، اشاره کرد و گفت:
موضوعاتی از قبیل مدیریت نوین شهری و آینده نگری در مدیریت شهر ، فرهنگ سازی در خصوص مولفه های شهری ، آموزش حقوق و فرهنگ شهروندی و اطلاع رسانی در این زمینه ، افزایش مشارکت شهروندان در سایه کسب آگاهی های لازم ، انعکاس مناسب نظرات ، نقدها ، پیشنهادات و ایده های نو جهت انتقال به مسئولین برای رفع مشکلات و بهبود امور شهری ، از اولویت ها و رسالت تولید ، تامین و پخش برنامه های رادیویی صدای شهر خواهد بود.