بازدید مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان از شهر گرگاب

منصور شیشه فروش مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان روز گذشته به دعوت روح الله شاه رجبیان شهردار، از شهر گرگاب بازدید کرد.  وی ضمن بازدید از سطح شهر گرگاب از تفکر مدیریتی خلاق و پویای شهرداری در دوره جدید تشکر کرد و افزود: شهر گرگاب دارای توانایی و پتانسیل کافی برای تبدیل شدن به […]

منصور شیشه فروش مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان روز گذشته به دعوت روح الله شاه رجبیان شهردار، از شهر گرگاب بازدید کرد.

 وی ضمن بازدید از سطح شهر گرگاب از تفکر مدیریتی خلاق و پویای شهرداری در دوره جدید تشکر کرد و افزود: شهر گرگاب دارای توانایی و پتانسیل کافی برای تبدیل شدن به شهری هوشمند و محیطی بسیار مناسب و دلپذیر برای شهروندان می باشد که امیدواریم با مدیریت شهری کنونی این مهم هر چه زودتر به سرانجام برسد.

 مدیر کل مدیریت بحران استان در بازدید از مسیر سیلاب و انتقاد از انحراف غیر اصولی ایجاد شده در گذشته در شهرک بوستان با تقدیر و تشکر فراوان از شهرداری گرگاب که دغدغه ایمنی شهروندان را داشته و با بازگشایی مسیر انتهایی مسیل باعث جلوگیری و کاهش چشم گیر حوادث خطرناک می شود در جریان سایر مشکلات مسیل در جهت برنامه ریزی رفع آنها از طریق سازمان آب منطقه ای و راه و شهرسازی استان شدند.

 شیشه فروش طی بازدید، به طور مستقیم در جریان شرایط غیر استاندارد و وضعیت آتش نشانی گرگاب که با کمبود ایستگاه و ماشین آلات و همچنین کمبود نیروی متخصص مواجه است قرار گرفت و قول داد که جهت ساخت ایستگاه آتش نشانی، حمایت و پیگیری لازم صورت پذیرد.

شاه رجبیان شهردار گرگاب در این دیدار ضمن خوشامدگویی به آقای شیشه فروش بازدید وی از شهر گرگاب را به فال نیک گرفته و افزود: امیدواریم با حضور، درایت و مدیریت قوی شما و آگاهی نسبت به کمبودها و نیازهای شهر گرگاب هر چه سریع‌تر این مشکلات مرتفع شود.

 شیشه فروش در پایان هماهنگی های لازم را با برخی مدیران استانی جهت رفع مشکلات فوق مرقوم نمودند و مقرر شد شهرداری پیگیری لازم تا حصول نتیجه را داشته باشد.

منبع خبر