بازدید هیات های خارجی از غرفه استان هرمزگان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران

به گزارش خبرنگار اختصاصی خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” ؛ هیات های اقتصادی کشور های روسیه ، چین و هند از غرفه استان هرمزگان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران بازدید کردند.  فرهاد ملکشاهی مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری هرمزگان با اعلام اینکه غرفه هرمزگان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران با استقبال […]

به گزارش خبرنگار اختصاصی خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” ؛ هیات های اقتصادی کشور های روسیه ، چین و هند از غرفه استان هرمزگان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران بازدید کردند.

 فرهاد ملکشاهی مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری هرمزگان با اعلام اینکه غرفه هرمزگان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران با استقبال هیات های خارجی قرار گرفت، افزود:  به دنبال حضور فعالان اقتصادی از شانگهای چین در غرفه استان هرمزگان و مذاکره در خصوص توسعه فعالبت های اقتصادی مقرر شد،  مذاکرات تکمیلی برای اجرایی کردن توافقات دو طرف هفته آینده در بندر عباس پیگیری شود.

نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در راستای نمایش توانمندی‌های صادراتی به بازارهای بین‌المللی، با حضور جمعی از فعالان اقتصادی داخلی و خارجی است اما باید گفت که تا امروز در هیچ حوزه‌ای چنین نمایشگاهی در چنین سطحی برگزار نشده بود به‌طوری که بر اساس آخرین آمار بیش از ۲۳۰۰ نفر تاجر و سرمایه‌گذار خارجی از ۱۰۳ کشور جهان وارد تهران شده در این نمایشگاه شرکت کردند.

۸۰۰ شرکت ایرانی در بخش‌های مختلف صنعتی و کشاورزی در هفت گروه کالایی از جمله صنایع غذایی و شیلات، صنعت، فرش و صنایع دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، دانش‌بنیان، تجهیزات پزشکی، صنعت ساختمان، خدمات فنی ـ مهندسی و پتروشیمی در این نمایشگاه حضور دارند.

این نمایشگاه فردا به کار خود پایان میدهد.