بازدید وزیر کشور و رییس سازمان شهرداریها و دهیاریها از محل حادثه ریزش ساختمان در آبادان

دکتر وحیدی وزیر کشور و دکتر جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در جریان سفر به خوزستان از محل حادثه ریزش ساختمان حادثه دیده در آبادان بازدید کردند. به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، جلسه اضطراری مدیریت بحران  بامداد امروز با حضور […]

دکتر وحیدی وزیر کشور و دکتر جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در جریان سفر به خوزستان از محل حادثه ریزش ساختمان حادثه دیده در آبادان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، جلسه اضطراری مدیریت بحران  بامداد امروز با حضور دکتر وحیدی وزیرکشور ، دکتر محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور، جمالی نژاد رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، خلیلیلان استاندار خوزستان و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در محل حادثه مترو پل تشکیل و آخرین وضعیت حادثه بررسی و در خصوص آن تبادل نظر شد.
وزیر کشور همچنین در جمع مسئولان شهرستانی و گروه های امدادی و آواربردار از بسیج تمام امکانات و ظرفیت های موجود برای امداد و نجات و آوار برداری خبر داد و دستورات لازم را در خصوص امداد و نجات مصدومان و افراد محبوس شده احتمالی صادر کرد.
هم اکنون کار آوار برداری از ساختمان متروپل آبادان با دقت و ظرافت تمام در حال انجام است و دکتر وحیدی وزیر کشور با حضور در محل تخریب ساختمان متروپل شخصا بر اقدامات امدادی و عملیاتی نظارت می کند.

منبع خبر