بازپیرایی زمستانه فضاهای سبز شمال شرق پایتخت

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ گفت: همزمان با اجرای طرح نگهداشت شهر، طرح زمستانه بازپیرایی و رسیدگی به فضاهای سبز شهری منطقه ۴ در حال انجام است. به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، رضا معلم در این باره گفت:  در ادامه اجرای طرح نگهداشت شهر و […]

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ گفت: همزمان با اجرای طرح نگهداشت شهر، طرح زمستانه بازپیرایی و رسیدگی به فضاهای سبز شهری منطقه ۴ در حال انجام است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، رضا معلم در این باره گفت:  در ادامه اجرای طرح نگهداشت شهر و رسیدگی ویژه به پایتخت در عملیات بازپیرایی زمستانه فضاهای سبز شهری، چاین منطقه توانست اقدامات ویژه ای را رقم زند.
او در ادامه گفت: در این راستا در روزهای گذشته بیش از ۸۳۰۰ اصله درخت کندو کوب، حدود ۱۱ هزار اصله هرس و بیش ۵۴۵ گلدان گل کاشته شد.
معلم خاطرنشان  کرد: کاشت بیش از ۱۱ هزار اصله درخت در این عملیات از اقدامات شاخص به شمار می رود.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ در پایان گفت: رسیدگی به فضاهای سبز شهری علاوه بر رفع آلودگی های محیط زیستی به زیبایی و آراستگی شهر کمک شایانی می کند که امید می رود با در اولویت قرار دادن این مهم، شهری آراسته و عاری از آلودگی را شاهد باشیم.

منبع خبر