بازپیرایی محدوده منطقه ۱۳ تهران با اجرای ۴۹ پروژه توسعه محلی

شهردار منطقه ۱۳تهران از اجرای ۴۹ پروژه مستمر و غیر مستم‌ر توسعه محلی با مشارکت معتمدین محلی و شهروندان در محلات سیزده گانه خبر داد. محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه برنامه‌ریزی پروژه‌های توسعه محلی بر اساس نیازسنجی و در تعامل با شورایاران مبنی بر مطالبات اولویت دار شهروندان و با […]

شهردار منطقه ۱۳تهران از اجرای ۴۹ پروژه مستمر و غیر مستم‌ر توسعه محلی با مشارکت معتمدین محلی و شهروندان در محلات سیزده گانه خبر داد.

محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه برنامه‌ریزی پروژه‌های توسعه محلی بر اساس نیازسنجی و در تعامل با شورایاران مبنی بر مطالبات اولویت دار شهروندان و با هدف عدالت توزیعی برای توسعه همه محلات منطقه بوده است، گفت: در حال حاضر ،۴۹ عنوان پروژه در حوزه‌های فنی و عمرانی، خدمات شهری و محیط زیست، اجتماعی و فرهنگی برای توسعه محلات در نظر گرفته شده و در دستور کار قرار دارد.

او با اشاره به اولویت طرح‌های عمرانی و خدمات شهری در توسعه محلات افزود: ساماندهی معابر و فضاهای بی دفاع شهری، توسعه و بازپیرایی فضای سبز، ساماندهی پیاده راه‌ها، احداث و مسقف سازی پایانه تاکسیرانی، بهسازی محیطی پیاده راه‌ها، انهار و جداول، لکه‌گیری و تراش و روکش معابر، توسعه و تجهیز سرانه‌های فرهنگی و ورزشی، مرمت و همسطح سازی پیاده راه‌ها، مرمت آبنما، توسعه و تجهیز پایگاه‌های مدیریت بحران از جمله عناوین موضوعی پروژه‌های مورد اشاره هستند.

علی احمدی اجرای پروژه‌های کوچک مقیاس در محلات را گامی برای بازپیرایی شهر و تغییر و تحول در محلات دانست و خاطرنشان کرد: پروژه‌های توسعه محله‌ای در راستای رفع نیازهای محلات انجام شود تا در آینده شاهد ارتقای کیفیت زندگی شهروندان در سطح شهر و افزایش رضایتمندی آنان باشیم.

منبع خبر