بانک اطلاعاتی املاک شهرداری یزد بروزرسانی می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر یزد از تکمیل و بروز رسانی بانک اطلاعاتی املاک شهرداری یزد تا اردیبهشت ۱۴۰۱ خبر داد. «محمد مهدی نیکونژاد» در این باره گفت: باتوجه به نیاز شورای شهر و شهرداری نسبت به تصمیم گیری بهتر در رابطه با اموال و املاک در اختیار شهرداری، مقرر شد بانک اطلاعات املاک شهرداری یزد […]

عضو شورای اسلامی شهر یزد از تکمیل و بروز رسانی بانک اطلاعاتی املاک شهرداری یزد تا اردیبهشت ۱۴۰۱ خبر داد.

«محمد مهدی نیکونژاد» در این باره گفت: باتوجه به نیاز شورای شهر و شهرداری نسبت به تصمیم گیری بهتر در رابطه با اموال و املاک در اختیار شهرداری، مقرر شد بانک اطلاعات املاک شهرداری یزد تکمیل و بروز رسانی شود.

وی با اشاره به اینکه این بانک تا اردیبهشت ۱۴۰۱ تهیه می شود، گفت: آنچه که در شهرداری یزد تصمیم گیری شده است، شهردار و مدیران سایر مناطق پنچ گانه شهرداری تا اردیبهشت ماه سال آینده فرصت دارند تا نسبت به تهیه و تکمیل این بانک و در اختیار قرار دادن آن به شورا و شهرداری اقدام کنند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: از جمله مزایای این بانک می توان به بحث جلوگیری از گسترش افقی شهر که در شرایط فعلی نیز به صلاح شهر نیست اقدام کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، نیکونژاد افزود: از دیگر زمینه‌های استفاده از این اطلاعات می توان در بحث سرمایه گذاری مناطق شهری با توجه به ظرفیت ها و نیاز های موجود در مناطق، اجرای طرح‌های فرهنگی و ورزشی و گسترش فضاهای سبز شهری و محلات اشاره کرد.

منبع خبر