با حضور دکتر جمالی نژاد ، نشست بررسی آیین نامه های اجرایی مرتبط با قانون درآمد پایدار تشکیل شد

نشست بررسی پیش نویس آیین نامه های اجرایی و دستورالعمل های مرتبط با “قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها”، که از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در حال تدوین است، با حضور دکتر جمالی نژاد تشکیل شد. به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، […]

نشست بررسی پیش نویس آیین نامه های اجرایی و دستورالعمل های مرتبط با “قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها”، که از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در حال تدوین است، با حضور دکتر جمالی نژاد تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، در این نشست پیش نویس آیین نامه های تهیه شده در موضوعاتی که در قانون برعهده وزارت کشور گذاشته شده و در کارگروه های تخصصی متشکل از شهرداران، دهیاران، مدیران اجرایی، کارشناسان خبره و افراد صاحب نظر تهیه شده است بررسی و در خصوص آنها تبادل نظر صورت گرفت.
جمالی نژاد رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در این جلسه بر اخذ نظرات کارشناسی افراد صاحب نظر و خبره در عرصه های مدیریت شهری و روستایی، شهرداران و معاونان شهرداری، مدیران سازمان های تابعه شهرداریها، معاونان و مدیران و کارشناسان با تجربه استانداری ها به منظور استحکام متن آیین نامه ها و توجه به ابعاد مختلف کاری شهرداری ها و دهیاری ها تاکید نمود.
وی با اشاره به فرصت پیش آمده ناشی از ابلاغ قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، تصریح کرد: در تدوین آیین نامه ها باید راهکارهای اجرایی برای پاسخگویی به انتظارات و دغدغه های مدیریت شهری و روستایی در نظر گرفته شود.

منبع خبر