با حضور فاطمه تنهایی ، برگزاری آیین بدرقه کاروان خدام الحسین (ع) منطقه۸ تهران

خدمتگزاران زائران درگاه امام حسین (ع) از منطقه۸ به کربلای معلی مشرف شدند. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ پیش از ظهر امروز آیین بدرقه گروه اعزامی خدمتگزاران زائران درگاه امام حسین (ع) به کربلای معلی با حضور فاطمه تنهایی شهردار منطقه و تیم مدیریت شهری شهرداری منطقه۸ در ساختمان مرکزی برگزار شد و شهردار […]

خدمتگزاران زائران درگاه امام حسین (ع) از منطقه۸ به کربلای معلی مشرف شدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ پیش از ظهر امروز آیین بدرقه گروه اعزامی خدمتگزاران زائران درگاه امام حسین (ع) به کربلای معلی با حضور فاطمه تنهایی شهردار منطقه و تیم مدیریت شهری شهرداری منطقه۸ در ساختمان مرکزی برگزار شد و شهردار منطقه  با نزدیک شدن به ایام اربعین از استقرار نیروهای خدمات شهری و فعالیت‌های این منطقه در حوزه رفت و روب و جمع آوری پسماندها در مسیرهای منتهی به حرم‌های مطهر حضرت امیرالمومنین (ع) حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت عباس (ع) و شهر کوفه خبر داد.
فاطمه تنهایی در آیین بدرقه کاروان اعزامی شهرداری منطقه ۸ ضمن آرزوی توفیق و سلامتی، خدمت به زوار عتبات عالیات و به ویژه اربعین حسینی را توفیقی الهی برشمرد و از زائران درگاه امام حسین (ع) طلب دعای خیر کرد و همچنین خدمات شهرداری منطقه۸ در کربلای معلی را تشریح نمود.
وی افزود: این گروه در راستای حضور و مشارکت در امر پاکیزه سازی اطراف حرم های مطهر عتبات عالیات و به منظور انجام عملیات رفت و روب به مدت دو هفته به این خاک متبرک اعزام شدند.
شهردار منطقه۸ درباره برگزاری این حماسه معنوی تصریح کرد: با توجه به خیل بی‌شمار دلدادگان و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) طی برنامه‌ریزی انجام‌شده، نیروهای خدمات شهری منطقه در حوزه جمع آوری پسماند و رفت و روب معابر در عتبات خدمت رسانی خواهند کرد.
شهردار منطقه۸ ادامه داد: با توجه به جمعیت زائران، اعزام نیروها، از دو هفته مانده به ایام اربعین آغاز و تا یک روز بعد از این ایام ادامه دار خواهد بود.
تنهایی با اشاره به اعزام ۵۴ نفر پاکبان که ۳۶ نفر به‌عنوان نیروی اصلی و ۱۸ نفر نیروی ذخیره است، بیان کرد: اعزام پاکبانان امروز چهاردهم شهریور از منطقه انجام شد و استمرار خدمات به عزاداران در کربلای معلی در دو شیفت انجام می‌پذیرد.

منبع خبر