با حضور وزیر کشور، ۵۰ دستگاه بیل مکانیکی به شهرداری‌های کشور واگذار شد

طی مراسمی با حضور دکتر وحیدی وزیر کشور، دکتر سلیمی رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ۵۰ دستگاه بیل مکانیکی ساخت شرکت دلتا راه ماشین اتوبوس به شهرداری ها واگذار شد. به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، احمد وحیدی در حاشیه آئین واگذاری ۵۰ دستگاه بیل مکانیکی به شهرداری‌ها، گفت: یکی از […]

طی مراسمی با حضور دکتر وحیدی وزیر کشور، دکتر سلیمی رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ۵۰ دستگاه بیل مکانیکی ساخت شرکت دلتا راه ماشین اتوبوس به شهرداری ها واگذار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، احمد وحیدی در حاشیه آئین واگذاری ۵۰ دستگاه بیل مکانیکی به شهرداری‌ها، گفت: یکی از نیازهای شهرداری‌ها برای انجام اقدامات عمرانی و خدماتی خود، بیل‌های مکانیکی است که در موضوعات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.
وی افزود: شهرداری‌ها برای احداث خاکریزها یا انجام لایروبی‌ها باید به بیل‌های مکانیکی مجهز باشند. در همین راستا دولت کمک کرد و در قالب امضاء قرارداد با شرکت‌های مختلف نسبت به تهیه این بیل‌های مکانیکی اقدام شد که امروز ۵۰ دستگاه بیل مکانیکی آماده تحویل به شهرداری‌ها شده است. خوشبختانه این بیل‌های مکانیکی توسط تولید کننده داخلی در مقیاس‌های ۶، ۲۲ و ۳۶ تُن تولید می‌شود و امروز از تولیدات تولید کننده داخلی بازدید کردیم.
وی در تشریح مشکلات تولید کنندگان داخلی برای بیل‌های مکانیکی گفت: در حال حاضر شرکت‌های تولید کننده داخلی نیازمند جذب نیروی انسانی و همچنین مهندسی هستند و این موضوع را به عنوان کمبود خود مطرح کرده‌اند. مشکل دیگری توسط این تولید کننده‌ها اعلام نشده و خوشبختانه حقوق پرسنل نیز به موقع پرداخت شده و امیدواریم با هماهنگی تولیدکنندگان از همه ظرفیت صنعتی کشور در راستای تامین نیازهای داخلی بهره بگیریم.

منبع خبر