با همکاری شهرداری منطقه۲۲ و پلیس راهور صورت می‌گیرد؛ ایمنی ۶۰ کیلومتر از بزرگراه غرب تهران

شهردار منطقه۲۲ تهران با اشاره به اینکه در این محدوده از غرب تهران ۶۰ کیلومتر محور بزرگراهی وجود دارد؛ گفت: باهمکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۲۲ با پلیس راهور شاهد تردد ایمن خودروها هستیم. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ وحیدرضا محمدی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دیدار با تقی زاده […]

شهردار منطقه۲۲ تهران با اشاره به اینکه در این محدوده از غرب تهران ۶۰ کیلومتر محور بزرگراهی وجود دارد؛ گفت: باهمکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۲۲ با پلیس راهور شاهد تردد ایمن خودروها هستیم.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ وحیدرضا محمدی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دیدار با تقی زاده فرمانده پلیس راهور منطقه، فرماندهان و پرسنل پلیس راهور ضمن تقدیر از زحمات آنها اظهار داشت: روزانه به واسطه وجود بزرگراه های آزادگان، شهید همت، شید خرازی، شهید حکیم، شهید همدانی و دو آزاد راه تهران_ کرج و تهران_ شمال هزاران خودرو تردد می کنند که ایمنی این محورها به همت پلیس راهور صورت می گیرد.
وی افزود: برخی از نقاط معابر اصلی منطقه نیازمند ایمن سازی با نظر کارشناسان پلیس راهور و کارشناسان حوزه ایمنی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه است که خوشبختانه طی یک همکاری و همیاری مناسب بخشی از اقدام به اجرا رسیده و بخش دیگر نیز در مرحله اجرا است.
شهردار منطقه ادامه داد: تنها در یک طرح که چند ماه پیش به همت شهرداری منطقه برای ایمن سازی معابر این محدوده غربی تهران انجام‌شد یک هزار و ۵۰ نقطه مورد ایمن سازی قرار گرفت.
محمدی به راه اندازی پل عابرپیاده ۷۰ متری در بزرگراه شهید خرازی اشاره کرد و گفت: طی یک پایش صورت گرفته و با نظر کارشناس پلیس راهور پل عابرپیاده در بزرگراه شهید خرازی روبه روی بیمارستان تریتا نصب شد که با راه اندازی این پل شاهد کاهش حوادث رانندگی منجر به فوت هستیم.
شهردار منطقه۲۲ با اشاره به اینکه در این محدوده از غرب تهران ۶۰ کیلومتر محور بزرگراهی وجود دارد؛ گفت: باهمکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۲۲ با پلیس راهور شاهد تردد ایمن خودروها هستیم.

منبع خبر