برخورد خودرو سمند با پایه برق یک مصدوم برجای گذاشت

شهرداران آنلاین/برخورد شدید خودرو سمند با پایه برق در مسیر اکباتان یک مصدوم بر جای گذاشت و با تلاش آتش نشانان نجات یافت. به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، رئیس سازمان آتش نشانی بیان کرد: بیست وپنجم خرداد ماه سال جاری ساعت ۲۲ و ۴۹ دقیقه با تماس تلفنی […]

شهرداران آنلاین/برخورد شدید خودرو سمند با پایه برق در مسیر اکباتان یک مصدوم بر جای گذاشت و با تلاش آتش نشانان نجات یافت.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، رئیس سازمان آتش نشانی بیان کرد: بیست وپنجم خرداد ماه سال جاری ساعت ۲۲ و ۴۹ دقیقه با تماس تلفنی شهروندان به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی برخورد شدید خودرو سمند با پایه برق در مسیر اکباتان اطلاع رسانی شد.
ابراهیم قنبری اظهار کرد: آتش نشانان و گروه امداد و نجات با امکانات و تجهیزات کافی سریعا به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: در اثر این حادثه راننده خودرو مصدوم و در داخل اتاقک خودرو گرفتار شد. همچنین آتش‌نشانان بی‌درنگ در اجرای عملیات ایمن‌سازی، علاوه بر قطع برق خودرو و جلوگیری از نشت بنزین، با استفاده ازلوازم نجات، بدنه خودرو را بریده و فرد مصدوم را با احتیاط کامل از داخل خودرو خارج کردند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد : مصدوم بلافاصله برای اعزام به مرکز پزشکی در اختیار امدادگران اورژانس۱۱۵ قرار گرفت.