برخورد قاطعانه با ساختمان های ناایمن و گودهای پرخطر

شهردار منطقه۹ به همراه مدیران شهری در بازدید ۵ ساعته که از پهنه غربی پایتخت داشت بر لزوم تسریع در رفع موانع قانونی و مشکلات پروژه های نیمه کاره و مهم منطقه تاکید کرد. سید محمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه ۹ در بازدید از ساختمان های در حال ساخت گفت: رعایت ضوابط طرح تفصیلی شهر تهران […]

شهردار منطقه۹ به همراه مدیران شهری در بازدید ۵ ساعته که از پهنه غربی پایتخت داشت بر لزوم تسریع در رفع موانع قانونی و مشکلات پروژه های نیمه کاره و مهم منطقه تاکید کرد.

سید محمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه ۹ در بازدید از ساختمان های در حال ساخت گفت: رعایت ضوابط طرح تفصیلی شهر تهران و کلیه ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری از اولویت های اصلی شهرداری در زمینه ساخت و ساز های شهری است.

وی تاکید کرد: برخورد جدی و قاطعانه با ساختمان های ناایمن، گودهای پرخطر و رها شده و تاورکرین های منطقه در راستای حفظ امنیت و آرامش شهر و شهروندان خط قرمز ماست.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: رفع موانع قانونی و مشکلات پروژه های متوقف مانده منطقه که سالها به صورت نیمه کاره رها شده را از طریق طرح پرونده ها در کارگروه پرونده های خاص معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، کمیسیون ماده پنج و برگزاری جلسات هفتگی و مداوم کمیته پرونده های خاص در دستور کار داریم.

مرتضوی در این بازدید میدانی ۵ساعته که مباحث شهرسازی و معماری در منطقه۹ را با همراهی مدیران شهری رصد می کرد، افزود: حل معضلات شهرسازی منطقه، رونق ساخت و ساز، شکوفایی و بهبود سیما و منظر شهری و تامین امنیت روانی شهروندان و ساکنین را مد نظر داریم.

منبع خبر