بررسی اقدامات ویژه حمل و نقل عمومی منطقه ۵ تهران در طرح استقبال از مهر

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۵ همزمان با نزدیک شدن به بازگشایی مدارس از برگزاری جلساتی جهت تسهیل در تردد شهروندان خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، مهدی نوروزی با اشاره به شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی اظهار داشت: به منظور ساماندهی ترافیک و تسهیل تردد در آستانه […]

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۵ همزمان با نزدیک شدن به بازگشایی مدارس از برگزاری جلساتی جهت تسهیل در تردد شهروندان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، مهدی نوروزی با اشاره به شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی اظهار داشت: به منظور ساماندهی ترافیک و تسهیل تردد در آستانه شروع سال تحصیلی، با محوریت اداره حمل و نقل معاونت حمل و نقل و ترافیک، سامانه تندرو ۵ شرکت واحد، اتوبوسرانی و شرکت های خصوصی اتوبوسرانی، اداره تاکسیرانی، شرکت تاکسیرانی و کلیه ناظرین خطوط پرازدحام منطقه، جلساتی جهت انجام نظارت میدانی، پیش بینی مشکلات و ارائه راه کار در راستای اجرای دستورالعمل اجرایی، برگزار شد .

او افزود: در این جلسات با تاکید بر ضرورت و لزوم توجه به ارائه خدمات سرویس دهی مطلوب حمل و نقل در کلیه خطوط بی­ آر­تی، اتوبوس و تاکسی مصوباتی تنظیم و در دستور کار قرار گرفت.

نوروزی با بیان اینکه همچنین مشکلات خطوط تاکسی و اتوبوس نیز مورد بررسی قرار گرفت، اذعان داشت: مقرر شد با حداکثر ظرفیت ناوگان منطقه، راه کارهای مناسب حل مشکلات اجرا شود و در زمان بازگشایی مدارس پس از سال های کرونا، خدمات مطلوب حمل و نقلی ، تسهیل تردد، فاصله کم زمان انتظار برای شهروندان تمهیدات مناسبی صورت گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۵ تاکید کرد: برنامه ریزی و نظارت بر حسن فعالیت های حمل و نقلی در ارائه سرویس دهی به شهروندان از اهم وظایف اداره حمل و نقل در طرح استقبال از مهر است.

منبع خبر