بررسی برخی مصوبات و بازدید میدانی استاندار اصفهان از پروژه کمربندی خوانسار

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین”و به نقل از روابط عمومی شهرداری خوانسار، استاندار اصفهان، مدیر کل راه و شهرسازی استان و جمعی از مدیران استان به دعوت فرماندار خوانسار در این شهرستان حضور یافتند و بعد از برگزاری جلسه در دانشکده ریاضی و کامپیوتر از پروژه قوس ورودی خوانسار بازدید نمودند. نشست […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین”و به نقل از روابط عمومی شهرداری خوانسار، استاندار اصفهان، مدیر کل راه و شهرسازی استان و جمعی از مدیران استان به دعوت فرماندار خوانسار در این شهرستان حضور یافتند و بعد از برگزاری جلسه در دانشکده ریاضی و کامپیوتر از پروژه قوس ورودی خوانسار بازدید نمودند.

نشست بررسی تعدادی از مصوبات سفر شهرستانی استاندار و نیز طرح کمربندی شهرستان خوانسار، با حضور استاندار اصفهان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار شهرستان خوانسار، بنیاد مسکن، مدیرعامل شرکت گاز و سایر مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط در این شهرستان برگزار شد.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی‌ماه، گفت: احداث کمربندی در شهرستان خوانسار یکی از مطالبات به حق مردم این شهرستان است، از این رو مدیریت استان نیز با هدف کاهش تصادفات رانندگی احداث کمربندی در شهرستان خوانسار را دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: فاز نخست این طرح در قالب ۱۲ کیلومتر در گذشته مطالعه شده است اما در خصوص آن معاونت عمرانی استانداری، اداره کل راه و شهرسازی و راهداری استان مباحث فنی متعددی را مطرح می‌کنند.