برنامه‌های شهرداری اصفهان در هفته بسیج اعلام شد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری اصفهان با تشریح برنامه‌های شهرداری این کلان‌شهر در هفته بسیج گفت: اجرای طرح شهید رجایی و اهدای وسایل زندگی به نیازمندان هشتم آذر در خیمه گلستان شهدا از جمله این برنامه‌ها است. جواد شجاعی با اشاره به برنامه‌های شهرداری اصفهان در هفته بسیج، اظهار کرد: در هفته بسیج برنامه‌هایی توسط […]

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری اصفهان با تشریح برنامه‌های شهرداری این کلان‌شهر در هفته بسیج گفت: اجرای طرح شهید رجایی و اهدای وسایل زندگی به نیازمندان هشتم آذر در خیمه گلستان شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

جواد شجاعی با اشاره به برنامه‌های شهرداری اصفهان در هفته بسیج، اظهار کرد: در هفته بسیج برنامه‌هایی توسط بسیج شهرداری اصفهان اجرا شده یا در حال اجرا است که از جمله آن‌ها برپایی همایش تبیین کارآمدی و ترویج فرهنگ خدمتگزاری همراه با تجلیل از الگوهای برتر خدمتگزار بود که در روز پنجشنبه دوم آذر در سالن پیامبر اعظم دانشگاه اصفهان برگزار شد.

وی افزود: مراسم صبحگاه مشترک با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی، همچنین فرماندهان پایگاه‌های بسیج در استانداری اصفهان برگزار و از مدیران و فرماندهان برتر تجلیل شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری اصفهان ادامه داد: مراسم اهدای خون از روز نخست هفته بسیج در محوطه شهرداری مرکزی برای بسیجیان آغاز شده است.

شجاعی اضافه کرد: اجرای طرح شهید رجایی و اهدای وسایل زندگی به نیازمندان روز چهارشنبه هشتم آذر در خیمه گلستان شهدا، همچنین برگزاری مسابقات تیراندازی و میدان تیر ویژه پایگاه‌های بسیج در سطح مناطق و سازمان‌ها از دیگر برنامه‌های شهرداری اصفهان در هفته بسیج است.

وی تصریح کرد: مسابقات قایق‌سواری مخصوص آقایان نیز در هفته بسیج برگزار می‌شود.

 

منبع: http://imna.ir/x82GN