برنامه‌های فرهنگی متروی تهران ویژه سالروز آزادسازی خرمشهر

هم‌زمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، ویژه برنامه‌های فرهنگی در ایستگاه‌های منتخب شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه برگزار می‌شود. به گزارش، سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: فضاسازی محیطی در دو بخش نمایشگاهی و کتیبه‌های فرهنگی به‌منظور گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در مترو اجرا می‌شود. همچنین […]

هم‌زمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، ویژه برنامه‌های فرهنگی در ایستگاه‌های منتخب شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه برگزار می‌شود.

به گزارش، سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: فضاسازی محیطی در دو بخش نمایشگاهی و کتیبه‌های فرهنگی به‌منظور گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در مترو اجرا می‌شود. همچنین مسافران شهر زیرزمینی در ایستگاه‌های فردوسی، ارم سبز، تئاتر شهر و میدان شهدا به تماشای نمایشگاه عکس شامل تصاویر مربوط به فتح خرمشهر و حوادث پیرامون آن دعوت می‌شوند. سید محمد نقیب ادامه داد: با استفاده از طرح‌های متنوع گرافیکی، کتیبه‌های فرهنگی با موضوع فتح خرمشهر در ایستگاه‌های مترو در معرض نگاه مسافران قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این روز گروه‌های سرود و هم‌خوانی با خواندن قطعاتی با مضمون دفاع مقدس و فتح خرمشهر در ایستگاه‌های امام خمینی (ره)، میدان حضرت، ولی عصر (عج) و تئاتر شهر به اجرای برنامه می‌پردازند. اجرای سرود و هم‌خوانی روز سه‌شنبه سوم خرداد از ساعت ۹ تا ۱۹ خواهد بود.

منبع خبر