برپایی جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در پارک ملت اراک

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک از برپایی جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در پارک ملت و برگزاری مراسم ویژه شب های قدر در مصلای بیت المقدس و مزار شهدای شهر اراک خبر داد. علیرضا شعبانی اظهار کرد: برگزاری جشنواره قرآنی نوای آسمانی، برپایی نمایشگاه ماه خوب خدا و برگزاری مراسم ترتیل خوانی از […]

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک از برپایی جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در پارک ملت و برگزاری مراسم ویژه شب های قدر در مصلای بیت المقدس و مزار شهدای شهر اراک خبر داد.

علیرضا شعبانی اظهار کرد: برگزاری جشنواره قرآنی نوای آسمانی، برپایی نمایشگاه ماه خوب خدا و برگزاری مراسم ترتیل خوانی از جمله برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری بوده است که با همکاری نهادهای مختلف قرآنی و دبیرخانه کانون‌های مساجد شهر اراک در شب‌های ماه رمضان اجرا شده است و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: از جمله برنامه‌هایی که برای روزهای آینده این ماه مبارک در نظر گرفته شده می‌توان به برگزاری جشن میلاد مبارک امام حسن مجتبی (ع) در پارک ملت اشاره کرد.

برپایی جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در پارک ملت اراک

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک تصریح کرد: این سازمان در ایام گرانقدر شب‌های قدر و شهادت امام علی (ع) مراسم ویژه‌ای را در مصلای بیت المقدس و مرقد شهدای اراک در آرامستان برگزار می‌کند، همچنین درصدد هستیم در کنار هیئت‌ها و اجتماعات مذهبی در راه خدمات‌رسانی هر چه بهتر به شهروندان قدم برداریم.

وی اظهار کرد: در عید سعید فطر نیز جشن‌ها و مراسمات ویژه ای پیش بینی شده که با همکاری سازمان‌های تابعه شهرداری اعم از سازمان روابط عمومی و بین‌الملل، سازمان مدیریت پسماند، حمل‌ونقل و ترافیک به ویژه در حوزه‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و سازمان فرهنگی اجتماعی برگزار خواهد شد.

منبع خبر