برپایی میز خدمت در مسجد موسی‌بن‌جعفر(ع) با حضور شهردار منطقه ۱۴ تهران

میز خدمت به منظور اجرای فعالیت های مختلف فرهنگی و اجتماعی و ارائه خدمات کیفی به شهروندان دارالمومنینِ تهران در مسجد موسی‌بن‌جعفر(ع) برپا شد. محمدامین سالاری‌پور، شهردار منطقه ۱۴ به دنبال دیدارهای مردمی با محوریت مساجد و به منظور بهبود ارتقای زندگی در منطقه، در مسجد موسی بن جعفر(ع) پاسخگوی درخواست های شهروندان شد. شهردار منطقه ۱۴ در این […]

میز خدمت به منظور اجرای فعالیت های مختلف فرهنگی و اجتماعی و ارائه خدمات کیفی به شهروندان دارالمومنینِ تهران در مسجد موسی‌بن‌جعفر(ع) برپا شد.

محمدامین سالاری‌پور، شهردار منطقه ۱۴ به دنبال دیدارهای مردمی با محوریت مساجد و به منظور بهبود ارتقای زندگی در منطقه، در مسجد موسی بن جعفر(ع) پاسخگوی درخواست های شهروندان شد.

شهردار منطقه ۱۴ در این دیدار مردمی که با همراهی معاونین، نهادهای خدمت رسان، مدیران شهری و معتمدان مردم انجام شد، ضمن بررسی مشکلات و پیشنهادات مطرح شده از سوی شهروندان، حضور در محلات و مساجد را موجب تحقق همدلی بین مردم و مدیریت شهری دانست.

وی در دیدار صمیمانه با شهروندان با بیان اینکه با برنامه ریزی فعالیت های کیفی تر و طبق نیاز سنجی، در حوزه های فضای سبز، ترافیکی ، فرهنگی و اجتماعی برای ارائه خدمات به شهروندان منطقه۱۴ انجام می شود، گفت: برپایی میز خدمت همچنین صبح خدمت برای تسریع رسیدگی حل مشکلات مردم و محله های دارالمومنین استمرار دارد.

منبع خبر