برپایی میز خدمت در نماز جمعه با حضور رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران

با حضور رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران، میز خدمت در حاشیه برگزاری نماز جمعه این هفته تهران برپا شد. به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، در حاشیه برگزاری این هفته نماز جمعه تهران، «میز خدمت» با حضور داوود گودرزی، رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران برپا و به مشکلات شهروندان رسیدگی شد. گلایه از بخش‌های مختلف حوزه […]

با حضور رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران، میز خدمت در حاشیه برگزاری نماز جمعه این هفته تهران برپا شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، در حاشیه برگزاری این هفته نماز جمعه تهران، «میز خدمت» با حضور داوود گودرزی، رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران برپا و به مشکلات شهروندان رسیدگی شد.

گلایه از بخش‌های مختلف حوزه شهرسازی، شکایت از چگونگی عملکرد برخی پیمانکاران حوزه خدمات شهری، پیگیری مشکلات محله‌ای و درخواست از شهرداری برای رسیدگی به تخلفات ساختمانی از جمله موضوعاتی بود که شهروندان با رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران در میان گذاشتند.

همچنین برخی شهروندان ساکن در بافت فرسوده، نسبت به برنامه‌های شهرداری در این حوزه سوالاتی داشتند که گودرزی با تشریح برنامه‌های مدیریت شهری در خصوص بافت‌های فرسوده به سوالات آنان پاسخ داد.

پس از پایان برنامه، مشکلات شهروندان احصا و دستور رسیدگی از سوی رییس سازمان بازرسی شهرداری داده شد.

میز خدمت سازمان بازرسی شهرداری تهران از ساعت ۱۱ تا ۱۴ برپا بود که شهروندان به صورت مستقیم و بدون نیاز به داشتن وقت قبلی، مشکلات خودشان را مطرح کردند.

منبع خبر