برپایی نمایشگاه پوستر با موضوع مدیریت پسماند در ایستگاه‌های منتخب مترو تهران

معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند از برگزاری نمایشگاه پوستر با موضوع مدیریت بهینه پسماند در دو ایستگاه هفت تیر و ارم سبز خبر داد. محمد کیخا با اشاره به تفاهم نامه این سازمان و شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه مبنی بر همکاری و تعامل آن شرکت در اجرای طرح های زیست […]

معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند از برگزاری نمایشگاه پوستر با موضوع مدیریت بهینه پسماند در دو ایستگاه هفت تیر و ارم سبز خبر داد.

محمد کیخا با اشاره به تفاهم نامه این سازمان و شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه مبنی بر همکاری و تعامل آن شرکت در اجرای طرح های زیست محیطی سازمان، از برگزاری نمایشگاه پوستر با موضوع مدیریت پسماند در دو ایستگاه هفت تیر و  ارم سبز خبر داد.

معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند با اشاره به اینکه این نمایشگاه حاصل بررسی و بازبینی صدها اثر از هنرمندان ایرانی بوده که در نهایت  ۲۰ اثر ارزشمند جهت ارائه انتخاب شده است، افزود: از آنجایی که ایستگاه های مترو از اماکن بسیار پرتردد شهری و محل بسیار خوبی  برای آموزش عمومی محسوب می شوند، سازمان اقدام به برگزاری این نمایشگاه کرد تا از این طریق مباحثی همچون نحوه مدیریت بهینه پسماند، تفکیک ، کاهش و آبگیری پسماند را به اطلاع عموم برساند.

او با تاکید برتلاش مستمر این سازمان در خصوص  تغییر سبک زندگی شهروندان و افزایش سطح آگاهی آنان از طریق اطلاع رسانی و آموزش چهره به چهره، برگزاری نمایشگاه های مختلف ، رسانه ها، انتشار بنر و بروشور و فضای مجازی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه نیز درراستای اطلاع رسانی اقدامات این سازمان بر پایه استفاده از ظرفیت مراکز شهرداری تهران از جمله شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه بوده که به مرور در سایر ایستگاه ها نیز به صورت دوره ای استمرار خواهد داشت.

کیخا در ادامه با اشاره به ارائه موشن گرافی به همراه زیر نویس با مضمون مدیریت پسماند در ایستگاه ها و واگن های منتخب مترو گفت:  حضور گروه سرود دانش آموزشی سازمان در ایستگاه های مترو و اجرای برنامه توسط آنان در آینده نزدیک از دیگر برنامه های این سازمان است تا از این طریق نیز مباحث زیست محیطی در زمینه مدیریت پسماند را به اطلاع عموم برساند.

منبع خبر