برگزاری اولین دوره آموزشی پیشگیری و مقابله با آتش سوزی جنگل ها و مراتع

شهرداران آنلاین/خبرگزاری صدا و سیما مرکز البرز، این دوره با حضور مسئولین ستادی و اجرایی مجموعه مدیریت شهری کرج، یگانهای حفاظت منابع طبیعی آبخیزداری و اداره کل راه و شهرسازی و محیط زیست استان البرز، مدرسین دانشگاه و دیگر دستگاه های مرتبط با موضوع پیشگیری و مقابله با آتش سوزی جنگل ها، مراتع و علفزارها […]

شهرداران آنلاین/خبرگزاری صدا و سیما مرکز البرز، این دوره با حضور مسئولین ستادی و اجرایی مجموعه مدیریت شهری کرج، یگانهای حفاظت منابع طبیعی آبخیزداری و اداره کل راه و شهرسازی و محیط زیست استان البرز، مدرسین دانشگاه و دیگر دستگاه های مرتبط با موضوع پیشگیری و مقابله با آتش سوزی جنگل ها، مراتع و علفزارها در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای کوثر برگزار شد.

تدریس آموزشی پیشگیری و مقابله با آتش سوزی جنگل ها، مراتع و علفزارها با حضور مدرس آتش پاد مهدی بنایی برای حضار برگزار شد.
در ابتدای این مراسم، قائم مقام سازمان، با بیان اینکه آتش سوزی جنگلها و مراتع در فصل گرما، قابل پیش بینی و کنترل می باشد، افزود: در این راستا، عدم برنامه ریزی دقیق و کنترل به موقع باعث گسترش حریق و ایجاد بحران می گردد.

عسگری تعامل و همکاری مردم، سازمان‌ها و ارگان‌ها را در پیشگیری و مقابله مهم دانست و گفت: امید است با برگزاری این دوره های آموزشی بتوانیم در راستای پیشگیری و اطفاء از این بحران اقدامات مثمر ثمری را انجام دهیم.

گفتنی است؛ در این دوره آموزشی مسائل مربوط به پیشگیری و مقابله با آتش سوزی جنگل ها، مراتع و علفزارها در قالب پاورپوینت برای حاضرین در جلسه نمایش داده شد.