برگزاری تورهای دانش آموزی پیشرفت به مناسبت دهه فجر به میزبانی شهرداری مشهد

به گزارش  خبرگزاری شهرداری های کشور؛” بلدیه آنلاین ” به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، رئیس اداره فرهنگ میزبانی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت:به مناسبت دهه فجر ۱۰۰ تور دانش آموزی با عنوان پیشرفت برگزار می شود. سلمان آل حسن در همین رابطه اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر، از سوی معاونت زیارت و […]

به گزارش  خبرگزاری شهرداری های کشور؛” بلدیه آنلاین ” به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، رئیس اداره فرهنگ میزبانی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت:به مناسبت دهه فجر ۱۰۰ تور دانش آموزی با عنوان پیشرفت برگزار می شود.

سلمان آل حسن در همین رابطه اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر، از سوی معاونت زیارت و گردشگری شهرداری مشهد، ۱۰۰ تور دانش آموزی با عنوان تورهای پیشرفت، ویژه دانش آموزان در رده سنی هفتم و هشتم برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این تورها با محوریت دینی و انقلابی برگزار می شود نیز ادامه داد: هدف این است تا در این تورها، دانش آموزان با پیشرفت های علمی بعد از انقلاب اسلامی آشنا شوند.

آل حسن همچنین بیان کرد: علاوه بر این نیز تورهای زمستانه مشهد گردی با هدف غنا بخشیدن به اوقات فراغت و آشنایی زائران و مجاوران با جاذبه های فرهنگی تاریخی شهر مشهد در بازه زمانی فصل زمستان ۱۴۰۲، برای عموم اعم از شهروند، زائر و مجاور در حال برگزاری است و افرادی که علاقه مند به حضور در این تورها هستند، جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۵۱۳۱۳۵ تماس حاصل کنند.

منبع خبر