برگزاری جشن روز جهانی کودک در نوش آباد

به مناسبت روز جهانی کودک، مراسم جشنی با حضور مسئولین شهری و دانش آموزان مدارس نوش آباد در سالن اجتماعات شهید راحمی برگزار گردید. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری نوش آباد در این مراسم که با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، بخشدار بخش […]

به مناسبت روز جهانی کودک، مراسم جشنی با حضور مسئولین شهری و دانش آموزان مدارس نوش آباد در سالن اجتماعات شهید راحمی برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری نوش آباد در این مراسم که با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، بخشدار بخش مرکزی ، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ریاست و پرسنل شرکت آب و گاز نوش آباد و جمعی از معلمان و پرسنل شهرداری برگزار گردید ، امام جمعه نوش آباد به ایراد سخنرانی پرداختند و ضمن تشکر از برگزارکنندگان این مراسم بر لزوم تربیت نسل جوان و آشنایی با مفاهیم قرآنی تاکید نمودند.

همچنین در این مراسم به دو تن از دانش آموزان برتر در رشته های صوت و تفسیر کلاس های قرآن فرهنگسرای نوش آباد هدایایی از طرف واحد فرهنگی و گردشگری شهرداری تقدیم شد.

اجرای برنامه طنز و عروسک گردانی با موضوع فرهنگ شهری و حفظ اموال عمومی در پارکها و بوستان های سطح شهر توسط هنرمند محبوب کاشانی محسن بلوری و اجرای مسابقه بین کودکان از دیگر برنامه های این جشن بود.
در پایان از همکاری مدارس سطح شهر و مدیریت فرهنگسرا و پرسنل شهرداری جهت برگزاری این مراسم با شکوه قدردانی به عمل آمد.