برگزاری دوره آموزشی پلیس مدرسه در اصفهان

دوره آموزشی پلیس مدرسه برای دانش آموزان مقاطع دوره دوم ابتدایی نواحی شش گانه آموزش و پرورش اصفهان اجرا می شود. مسئول امور آموزش و فرهنگ ترافیک معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: دوره آموزشی پلیس مدرسه برای دانش آموزان مقاطع دوره دوم ابتدایی نواحی شش گانه آموزش و پرورش اصفهان اجرا می شود. […]

دوره آموزشی پلیس مدرسه برای دانش آموزان مقاطع دوره دوم ابتدایی نواحی شش گانه آموزش و پرورش اصفهان اجرا می شود.
مسئول امور آموزش و فرهنگ ترافیک معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: دوره آموزشی پلیس مدرسه برای دانش آموزان مقاطع دوره دوم ابتدایی نواحی شش گانه آموزش و پرورش اصفهان اجرا می شود.
نرگس یالوردی افزود: در این دوره آموزشی با همکاری و هماهنگی مسئولان نواحی شش گانه آموزش و پرورش، از هر مدرسه چهار دانش آموز با عنوان پلیس مدرسه انتخاب و در دوره ای آموزشی به صورت تئوری و عملی توسط کارشناسان اداره آموزش معاونت حمل ونقل و ترافیک با قوانین عبور و مرور، نکات ایمنی و وظایف پلیس مدرسه آشنا می شوند.
مسئول امور آموزش و فرهنگ ترافیک معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: در این طرح به هر مدرسه دو بسته تجهیزات کامل پلیس مدرسه شامل حمایل، تابلوی ایست، سوت و کتاب آموزشی تحویل داده می شود.
او تصریح کرد: در این دوره، افراد منتخب به طور کامل با وظایف پلیس مدرسه جهت عبور و مرور ایمن دانش آموزان در هنگام عبور از عرض خیابان های اصلی آشنا می شوند.
یالوردی با اشاره به اهمیت توجه به فرمان پلیس مدرسه گفت: فرمان ایست پلیس مدرسه لازم الاجرا است و خودرو ها در صورت رعایت نکردن آن، مشمول جریمه می شوند.

منبع خبر