برگزاری مانور خانوادگی زندگی در شرایط اضطراری توسط شهرداری قم

مانور خانوادگی زندگی در شرایط اضطراری توسط گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران و با همکاری اداره آموزش شهرداری قم روز جمعه چهار آذرماه در بوستان علوی برگزار شد. این برنامه آموزشی در راستای توانمندسازی و بهسازی منابع انسانی و همچنین جلب مشارکت خانواده همکاران شهرداری نسبت به ارائه آموزش های کاربردی ایمنی و مدیریت بحران در قالب […]

مانور خانوادگی زندگی در شرایط اضطراری توسط گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران و با همکاری اداره آموزش شهرداری قم روز جمعه چهار آذرماه در بوستان علوی برگزار شد.
این برنامه آموزشی در راستای توانمندسازی و بهسازی منابع انسانی و همچنین جلب مشارکت خانواده همکاران شهرداری نسبت به ارائه آموزش های کاربردی ایمنی و مدیریت بحران در قالب یک مانور نیم روزی برگزار شد.
در این مانور خانوادگی آموزش تئوری و عملی اطفای حریق، آموزش کمک های اولیه، آموزش چادرزنی و نصب چادر توسط خانواده ها انجام پذیرفت.
در حاشیه این مانور نیز برنامه های آموزشی و سرگرمی شامل ساخت کاردستی، نقاشی با موضوع ایمنی آشنایی با خودروها و تجهیزات آتش نشانی برای کودکان صورت گرفت و به خانواده ها و کودکان جوایزی در این دوره اهدا شد.
گفتنی است ارائه آموزش های عملی و در قالب کارگروهی و خانوادگی یکی از مؤثرترین و ماندگارترین شیوه های آموزشی است.

منبع خبر