برگزاری مراسم افطاری خادمان شهر به میزبانی منطقه۱۱ تهران

مراسم افطاری با حضور خادمان شهر و عوامل اجرایی خدمات شهری شاغل در نواحی۱و۲ منطقه ۱۱ تهران برگزار شد. عصر روز دوشنبه ۵ اردیبهشت۱۴۰۱، کارگران خدمات شهری و فضای سبز نواحی۱و۲منطقه۱۱ به همراه خانواده هایشان در سالن مجتمع حضرت ولیعصر (عج) حضور یافتند و ضمن تماشای برنامه های فرهنگی و هنری همراه با سرگرمی برای […]

مراسم افطاری با حضور خادمان شهر و عوامل اجرایی خدمات شهری شاغل در نواحی۱و۲ منطقه ۱۱ تهران برگزار شد.

عصر روز دوشنبه ۵ اردیبهشت۱۴۰۱، کارگران خدمات شهری و فضای سبز نواحی۱و۲منطقه۱۱ به همراه خانواده هایشان در سالن مجتمع حضرت ولیعصر (عج) حضور یافتند و ضمن تماشای برنامه های فرهنگی و هنری همراه با سرگرمی برای کودکان به افطار و دیدار صمیمانه با مدیران شهری پرداختند.

در این مراسم، علی اصغر قائمی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، جلال بهرامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، حسین نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران و سید محمد موسوی، شهردار منطقه۱۱ به همراه جمعی از معاونین و مدیران شهری این منطقه حضور یافتند و به دیدار و گفت و گوی صمیمانه با میهمانان پرداختند.

بر اسای این گزارش، مراسم افطاری خادمان شهر در منطقه۱۱ طی دونوبت به تقسیم نواحی۴گانه این منطقه با حضور عوامل به همراه خانواده هایشان با هدف تکریم و ایجاد فضای صمیمانه بین مدیران و عوامل اجرایی در ماه مبارک رمضان به صرف افطار برگزار شد.

گفتنی است؛ در شب نخست مراسم افطار و تکریم، بیش از۷۰۰ نفر از عوامل خدمات شهری نواحی۱و۲منطقه۱۱ به همراه خانواده هایشان در سالن اجتماعات مجتمع حضرت ولیعصر (عج) حضور یافتند و در شب دوم نیر مورخ ۶اردیبهشت۱۴۰۱ عوامل خدمات شهری نواحی۳و۴این منطقه در مراسم افطار و تکریم خادمان دارالولایه شهر تهران حضور خواهند یافت.

منبع خبر